ماجرای ادامه‌دار پاداش فوتسالیست‌ها
وزارت ورزش و جوانان با رد ادعای فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت پاداش ملی پوشان فوتسال، اعلام کرد پاداش واریز شده از سوی وزارت ورزش بوده است.

ترفند فدراسیون فوتبال بازهم جواب نداد!

ماجرای پاداش تیم ملی فوتسال هنوز با وجود گذشت دو ماه از کسب مقام سومی ایران در جام جهانی هنوز مبهم است و بازیکنان و مربیان نیز به وضعیت موجود معترضند. پیش از شروع مسابقات و تا چند روز بعد از اتمام آن، وعده های بسیاری به تیم ملی داده شد که مهم ترین آن ها قول پاداش وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بود. پاداش ۵ هزار دلاری وزارت ورزش طبق وعده داده شده، به حساب بازیکنان پرداخت شده است اما در این میان اختلاف عجیبی بر سر این پاداش وجود دارد.

فدراسیون فوتبال مدعی است این پاداش از سوی آن ها به ملی پوشان داده شده چرا که وزارت ورزش قرار بود بودجه به فدراسیون بدهد و بعد از دادن این بودجه، آن را صرف پاداش فوتسالیست ها کرده اند.

سیدرضا افتخاری در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال در مورد پرداخت پاداش به بازیکنان تیم ملی فوتسال گفته بود: در مصاحبه برخی از بازیکنان اعلام شده که پرداخت پاداش از طریق وزارت ورزش وجوانان انجام شده است، اولا باید بگویم بودجه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از یک منبع تامین می شود و فرقی ندارد از کدام حساب پرداخت شود. بنابراین پاداش پرداخت شده به تیم ملی فوتسال همان پاداش پرداختی  فدراسیون فوتبال است. پول تحویل شده وزارت ورزش به فوتسال از محل منابع تخصیصی فدراسیون بوده است.

همچنین مهدی تاج و علی کفاشیان نیز بارها در مصاحبه‌هایشان از پرداخت پاداش به ملی‌پوشان فوتسال خبر داده‌اند. هر چند گفته می‌شد قرار است پاداش ها طی مراسمی بعد از ایام عزاداری پرداخت شود اما فدراسیون نشین‌ها مدعی شده‌اند این پاداش به حساب بازیکنان پرداخت شده است.

این در حالی است که مناف هاشمی معاون امور پشتیبانی و توسعه وزارت ورزش در گفت و گو با ایسنا، تمام ادعاهای مسئولان فدراسیون فوتبال را رد کرد و گفت: این پاداش از سوی وزارت ورزش پرداخت شده و پاداش فدراسیون فوتبال نبوده است. نمی دانم دوستان در فدراسیون چه قولی برای پاداش داده اند اما مبلغ ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از سوی وزارت ورزش به حساب اعضای تیم ملی فوتسال واریز شده است.

حال باید دید فدراسیون فوتبال بر چه اساس اعلام کرده پاداش فوتسالیست ها را داده و باید منتظر ماند و دید واکنش اعضای تیم به تکذیب ادعاهای مسئولان فدراسیون از سوی مناف هاشمی چه خواهد بود.

 

منبع: ایسنا