مهرداد پولادی در تیرس شایعات
در شرایطی که بازیکن سابق تیم ملی ایران یکی از مردان کلیدی تیمش در این فصل قلمداد می شود یکی از رسانه های قطر خبر از جدایی پولادی از الشحانیه داد.

ادعای عجیب رسانه های قطری / پولادی از شحانیه جدا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد پولادی در سومین فصل از حضورش در الشحانیه یک بار دیگر تجربه بازی در سطح اول لیگ ستارگان قطر را به دست آورده و تا قبل از آسیب دیدگی یکی از مردان کلیدی تیمش بود.پولادی که در دو بازی گذشته نتوانست تیمش را به دلیل مصدومیت همراهی کند با این اتفاق در تیررس شایعات مختلف قرار گرفت تا جایی که خبر از جدایی او در نیم فصل نقل محافل قطری شد.

یکی از روزنامه های چاپ امروز دوحه در ادعایی عجیب نوشت مربی فرانسوی جدید الشحانیه بعد از نتایج ضعیف هفته های گذشته قصد دارد تغییراتی در لیست بازیکنان خارجی خود ایجاد کند از همین رو نام مهرداد پولادی ایرانی را در لیست فروش زمستانی قرار داده است تا نارضایتی اش را از عملکرد این بازیکن نشان دهد.

این ادعا در حالی مطرح شد که مسئولان باشگاه الشحانیه واکنشی به آن نشان ندادند تا تردیدها در خصوص صحت و سقم آن به اوج برسد. اگر چه با شرایطی که پولادی در باشگاه الشحانیه دارد و مورد وثوق و اعتماد سران باشگاه است بعید به نظر می رسد این بازیکن در نیم فصل از تیمش جدا شود مگر این که خود پولادی نقشه های دیگری در سر داشته باشد.

 

منبع: ورزش سه