کادرفنی استقلال
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از صحبت‌های سرمربی این تیم، گفت: «باید در جلسه آینده هیات مدیره باشگاه درباره شرایط کادرفنی تصمیم درستی بگیریم.»

منصوریان حق اینگونه اظهارنظرها را ندارد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، استقلال چهارمین باخت متوالی‌اش در ورزشگاه آزادی برابر تراکتورسازی را این‌بار با سرمربیگری علیرضا منصوریان تجربه کرد. سرمربی که با کلی وعده و وعید به استقلال آمده اما در پایان هفته سیزدهم تیمش فقط 18 امتیاز دارد و در رده هفتم قرار دارد.

 

باخت منصوریان به تراکتور امیر قلعه‌نویی انتقادات زیادی را از سوی حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال به همراه داشت تا جایی که منصوریان عنوان کرد پیشنهاد می‌دهد زمانی، به کادرفنی استقلال اضافه شود.

 

زمانی در این خصوص توضیحاتی داده که در ادامه می خوانید:

 

* استقلال بازی برده را به تراکتورسازی باخت. شما که خود را عضو فنی هیات مدیره باشگاه استقلال می‌دانید چه نظری درباره این باخت دارید؟

- در رسانه‌ها خواندم که استقلال سه امتیاز برابر تراکتورسازی از دست داد ولی به نظر من تیم منصوریان 6 امتیاز از دست داد، یعنی ما بازی برده را که 6 امتیاز داشت، واگذار کردیم. پس زمانی که این اتفاق می‌افتد هیچ توجیهی برای ما قابل قبول نیست.

 

* این باخت استقلال را به رده هفتم تنزل داد. امیدی به این تیم استقلال در نیم‌فصل است؟

- چنین باختی مبارک دوستان عزیز ما باشد. ما می‌توانستیم هم امتیاز با ذوب‌آهن در رده سوم باشیم حالا باید تیم هفتم باشیم. امید همیشه است به شرطی که در فرصت‌های بعدی اشتباهات خود را تکرار نکنیم.

 

* 13 هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته است. هیات مدیره قصد دارد همچنان از منصوریان و کادر فنی او حمایت کند؟

- فکر می‌کنم با توجه به صحبت‌هایی که آقای افتخاری مدیرعامل باشگاه در رابطه با تقویت کادر فنی داشتند در جلسه‌ای که این هفته با دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه خواهیم داشت یکی از محورهای اعضا درباره شرایط کادرفنی تیم صحبت می‌کنیم. بهتر است که مسائل باشگاه در هیات مدیره مطرح شود و پس از کسب نتیجه لازم در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

 

* چقدر این احتمال وجود دارد که منصوریان برکنار شود یا فرد جدیدی سرمربی شود و منصوریان دستیارش شود؟

- باید اجازه دهید تا جلسه تشکیل شود تا ببینیم پیشنهاد اعضا چیست و چه مسیری به سود تیم است. وقتی مدیرعامل نوید تقویت کادرفنی را داده می‌توان به اتفاقات خیلی خوب برای تیم استقلال امیدوار بود.

 

* منصوریان پیشنهاد داده که شما به کادرفنی تیم اضافه شوید؟

- آقای منصوریان باید به وظایف دیگران احترام بگذارد و نباید وارد حیطه مدیریت شود. ما برای او احترام قائلیم. از کسی که تجربه زیادی در فوتبال دارد، بعید است راجع به مدیریت باشگاه صحبت کند. ایشان حق اینگونه اظهارنظرها را ندارد. قطعا این قضیه را در هیات مدیره از طریق قانون پیگیری خواهیم کرد.

 

* منصوریان این صحبت ها را در واکنش به اظهارات فنی و انتقادات شما مطرح کرده است.

- اگر یک مصاحبه از من پیدا کنید که در کار کادر فنی دخالت کرده ام، به شما جایزه می دهم!

 

* البته او درباره مدیریت باشگاه صحبت نکرده بلکه به شما پیشنهاد حضور در کادر فنی را داده است.

- او سرمربی تیم است. دوست داشته پیشنهادی را از طریق رسانه‌ها مطرح کند. درباره نتایجی که تا اینجا گرفته در هیات مدیره حرف می‌زنیم چون هواداران در سرما می‌آیند و دوست دارند تیم‌شان موفق شود. ما که نباید آنها را ناامید کنیم. باید درباره شرایط کادرفنی تصمیم درستی بگیریم.

 

* به نظر شما مهم‌ترین عاملی که باعث شد استقلال پیروزی را با شکست عوض کند، چه بود؟

- من یک بار در این مدتی که گذشت، آمدم یک اظهارنظر سازنده درباره مسائل سازنده کردم، به خیلی‌ها برخورد. نخواستند با نظر مثبت به آن نگاه کنند. برای همین من خارج از جلسات هیات مدیره درباره مسائل فنی و ایرادات تیم صحبتی نمی‌کنم.

 

* نگفتید مشکل اصلی استقلال را چه می دانید؟

- به نظرم ما از توانایی تیم استفاده نمی کنیم. کادر فنی هر بازیکنی که خواست، ما جذب کردیم ولی هنوز به نحو احسن نتیجه نمی گیریم. به عنوان نمونه در همین مسابقه تراکتورسازی توانست از نقاط ضعف ما استفاده کند و پیروز شود وگرنه آنها چیزی بالاتر از استقلال نداشته اند. در مجموع فکر می کنم ۴۰ درصد از توانایی تیم استفاده می شود و ۶۰ درصد توانایی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 

* اعلام کردید که ریز بدهی‌ها استقلال تا پایان هفته‌ای که پشت‌سر گذاشتیم، مشخص می‌شود. الان رقم دقیق بدهی‌ها چقدر است؟

- من فکر می‌کنم تا جلسه آینده هیات‌ مدیره من جمع‌بندی خودم رو به اطلاع تمامی اعضای هیات مدیره خواهم رساند تا در اختیار رسانه‌ها هم قرار بگیرد.

 

منبع: جام نیوز