تیر فولادی ها برای جذب سروش رفیعی به سنگ خورد
باشگاه فولاد شانسی برای صدور رای به نفعش در کمیته انضباطی و حفظ سروش رفیعی ندارد.

رای به پرونده سروش رفیعی

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با وجود این که نعیم سعداوی سرمربی تیم فولاد در مصاحبه خود ادعا کرده رای پرونده سروش رفیعی به نفع این تیم صادر خواهد شد چنین اتفاقی قرار نیست بیفتد.این اظهارنظر سعداوی موضع گیری و واکنش رفیعی را هم به دنبال داشت اما اخبار دریافتی حاکی از آن است که بازیکن سرباز تراکتورسازی پس از پایان مدت زمان خدمتش بازیکن آزاد شناخته خواهد شد.

 

با این حال رفیعی در بدترین حالت باید بابت قرارداد داخلی که با فولاد امضا کرده غرامت پرداخت کند و هر باشگاهی که بخواهد او را جذب کند، چه تراکتورسازی باشد چه استقلال یا پرسپولیس حاضر است این غرامت را پرداخت کند.

 

آخرین خبر درباره رفیعی این است که اولویت اول او همچنان لژیونر شدن است و این بازیکن در مقابل درخواست های متعدد باشگاه، سرمربی و بازیکنان تراکتورسازی برای تمدید قراردادش مقاومت کرده و همچنان حاضر به انجام آن نشده است اما اگر فرصت لژیونر شدن برایش فراهم نشود شانس حضور او در تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس بیشتر از استقلال است.

 

خبر دیگر از رفیعی این که این بازیکن از قطر پیشنهادی ندارد؛ یک ماه قبل پیشنهادی از قطر به این بازیکن ارائه شد اما وی حاضر به همکاری با ایجنت پیشنهاد دهنده نشد و حالا دیگر آن پیشنهاد وجود ندارد.

 

رفیعی فعلا پیشنهاد جدی نقل و انتقالاتی از خارج ندارد اما خودش خیلی تمایل دارد به اروپا برود. اخباری درباره پیشنهاد پانیونیوس یونان هم به او منتشر شده است که هنوز جدی نشده و رسمیت پیدا نکرده است.

 

منبع: سایت نود