ژاوی و پورعلی‌گنجی سوژه الوطن شدند
در برد خیره کننده هفته جاری السد مقابل ام صلال درخشش دو ستاره خارجی این تیم نقش به سزایی داشت تا هر دو نفر به سوژه رسانه های این کشور تبدیل شوند.

تمجید کاپیتان سابق بارسا از ملی پوش ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الوطن امروز در گزارشی پیرامون برد خیره کننده السد برابر ام صلال نوشت:« السدی ها روزهای خوشی را تجربه می کنند چون با درخشش ستاره های خود از سد هر حریفی قدرتمندانه عبور کرده و پله به پله به صدر نزدیک می شوند گرچه چند هفته ای هست که جایگاه دوم را در اختیار دارند».

 

این روزنامه در ادامه گزارش خود با اشاره به تاثیرگذاری ستاره هایی همچون ژاوی و پورعلی گنجی تصویری از شادی این دو ستاره بعد از گلی که مدافع ایرانی روی ارسال کاپیتان اسپانیایی به ثمررساند، منتشر کرد و مدعی شد با حضور چنین بازیکنانی السد قوی تر از همیشه دنبال تکرار افتخارات گذشته اش در فوتبال قطر است.

در تصویر منتشر شده در روزنامه الوطن ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بعد از گلی که پورعلی گنجی روی ارسال او به ثمررساند با دست کشیدن روی سر هم تیمی ایرانی خود به تمجید از ضربه سر هوشمندانه هم تیمی خود پرداخت، ضربه ای که منجر به گل دوم السد و فروپاشی دیوار دفاعی قلعه ام صلال در شب تلخ سرمربی ترکیه ای این تیم شد.

 

منبع: ورزش سه