سرمربی تیم سپاهان معتقد است که سرمای هوا برای هر دو تیم است و سپاهان برای دفاع کردن به زمین نمی رود.

ویسی: برای دفاع‌کردن به زمین نمی‌رویم 

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری بازی فردای تیمش برابر تراکتورسازی تبریز به سوالت خبرنگاران پاسخ داد. برای دفاع کردن به زمین نمی‌رویم بازی حساسی فردا در پیش داریم. سابقه نشان داده است که هر بازی که یک طرفش من یا قلعه‌نویی بوده‌ایم جذاب از آب درآمده است. بدون شک هر دوتیم برای پیروزی تلاش می‌کنیم. ما برای دفاع کردن وارد زمین نمی‌شویم. رویارویی‌های سابق ما همیشه پرگل از آب درآمده است و در مجموع بازی حساسی خواهد بود چرا که فردا ذوب‌آهن هم در اصفهان میزبان پرسپولیس است.

شرایط جوی برای تمام تیم ها یکسان است اینکه به سرما یا گرما عادت داریم حرف درستی نیست چرا که شرایط جوی برای تمام تیم‌ها یکسان است. خدا را شکر که تبریز برف آمده و من توانسته‌ام پس از سال‌ها برف را ببینم. مسئولان کمک کردند و به ما سالن تمرین دادند و در مجموع برای بازی فردا آماده هستیم. هر دو تیم برای بازی سنگین فردا آماده هستند و این منطقی نیست که بهانه بیاوریم هوا سرد است. ما فقط به فکر بازی هستیم و تلاش می‌کنیم دست پر تبریز را ترک کنیم.

مسئولان تلاشی برای ماندن من نکردند ما در استقلال خوزستان بسیار زحمت کشیده بودیم و جدایی از این تیم برایم سخت بود. ما 4 و نیم میلیارد هزینه کرده بودیم و می‌دانم مردم از جدایی‌ام ناراحت شدند اما واقعیت این است که کسی در مورد ماندن با من حرف نزد و مسئولان گفتند هر جا که راحت هستم می‌توانم به کار ادامه دهم.

 

 

منبع: ورزش سه