تکرار کابوس مصدومیت زانو برای ستاره ایرانی
بازیساز ایرانی الاهلی با مصدومیت دوباره در جدال با لخویا در این هفته از رقابت های لیگ ستارگان بار دیگر در آستانه دوری طولانی مدت از مسابقات قرار گرفت.

 

 احتمال غیبت یک ماهه جباری در الاهلی 

به گزارش "ورزش سه"، این فصل از رقابت های لیگ ستارگان قطر برای مجتبی جباری چندان خوشانید نبود چون در کمتر از 12 هفته از رقابت ها این بازیساز ایرانی سه بار با درد مزمن و کهنه خود روبرو شد و با مصدومیت از ناحیه زانو بیشتر بازی های تیمش را از دست داد تا در غیاب جباری الاهلی با بحران های زیادی دست و پنجه نرم کند.در شرایطی که پیش بینی می شد این بار وضعیت آمادگی جسمانی و سلامتی جباری کاملا روبه راه شده باشد تنها با گذشت 30 دقیقه از بازی با لخویا باردیگر کابوس آسیب دیدگی زانو به سراغ شماره 8 الاهلی آمد تا این بازیکن لنگان لنگان زمین را ترک و نیمکت نشین شود. اتفاقی که حالا رسانه های قطری از آن به عنوان بدترین خبر ممکن برای یوسف آدم نام برده و از غیبت چهار تا هشت هفته ای جباری صحبت می کنند.

در شرایطی که باشگاه الاهلی هنوز هیچ واکنشی به مصدومیت ستاره ایرانی خود نداشته روزنامه الوطن و الرایه از حضور جباری در بیمارستان تخصصی دوحه و گذراندن تست ها و آزمایشات پزشکی خبر دادند و مدعی شدند احتمال دوری طولانی مدت جباری بیشتر شده است. اتفاقی که در صورت تایید می تواند آینده او را در باشگاه الاهلی با ابهامات زیادی مواجه کند.

 

منبع: ورزش سه