به رغم اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این مورد رایی صادر نمی کند اما پرسپولیسی ها با سماجت پیگیر حق و حقوق خود در مورد مدافع تیم استقلال هستند.

داستان پرسپولیس و محمد حسین کنعانی زادگان تمامی ندارد!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ظاهرا داستان پرسپولیس و محمد حسین کنعانی زادگان تمامی ندارد! نیم فصلی از حضور کنعانی زادگان در استقلال می گذرد و این بازیکن در این مدت دچار مصدومیت شده و مدت هاست برای استقلال بازی نمی کند اما پرسپولیسی ها هنوز پیگیر شکایت خود از این بازیکن هستند.

پرسپولیسی ها با سماجت پیگیر حق و حقوق خود در مورد این بازیکن هستند و به رغم اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این مورد رایی صادر نمی کند اما پرسپولیسی ها سخت پیگیر روند رسیدگی به پرونده هستند.

پرسپولیسی ها اعلام کردند این بازیکن از زمانی که به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند به خاطر مشمول شدن حق استفاده از او را ندارند این بازیکن با 6 ما تاخیر به خدمت رفته و حق و حقوق این تیم در این 6 ماه نادیده گرفته شده است.

 

پرسپولیسی ها با ارائه مدرک اعلام کردند اگر این بازیکن همان ابتدا به خدمت می رفت بعد از پایان خدمت باید به مدت 6 ماه برای این تیم بازی می کرد اما این بازیکن مرتکب تخلف شده و الان باید حق و حقوق باشگاه پرسپولیس در این تخلف لحاظ شود.

 

فعلا پرسپولیسی ها اینقدر که به فکر نتیجه دادن تلاششان در کمیته انضباطی هستند به فکر خود این بازیکن نیستند! باید دید بالاخره کمیته انضباطی در این مورد رای می دهد یا تا پایان فصل صبر خواهد کرد.

 

منبع: هوادار