اصرار برای ماندن بازیکن مازاد لیست برانکو
سرمربی پرسپولیس علاقه ای به ماندن مدافع اوکراینی تیمش ندارد اما با این حال مدیران باشگاه هم مایل به جدایی این بازیکن نیستند.

اصرار مسئولان باشگاه برای ماندن بازیکن مازاد لیست برانکو

 آلکسی پلی یانسکی در ابتدای فصل با رقمی نسبتا قابل توجه به پرسپولیس پیوست و تبدیل به یک نیمکت نشین ثابت شد.حتی در برخی مسابقات که مدافعان میانی اصلی پرسپولیس حضور نداشتند، برانکو ایوانکوویچ از بازیکنان غیرتخصصی استفاده کرد و پلی یانسکی نیمکت نشین ماند تا همه متوجه شوند که با نظر سرمربی این بازیکن اوکراینی جذب نشده است.

سرمربی پرسپولیس که خوب می داند تیمش برای نیم فصل دوم و البته لیگ قهرمانان آسیا به تقویت و حضور حداقل یک مدافع تخصصی دیگر دارد گزینه هایی مثل شجاع خلیل زاده و ایگور پراهیچ را در نظر گرفته که جذب دومی مستلزم خارج شدن نام پلی یاسکی از فهرست تیم است.

سرمربی کروات به مدیران باشگاه اعلام کرده که پریموف می تواند در تیم بماند ولی به پلی یانسکی نیازی ندارد اما موضع مدیران باشگاه چندان با سرمربی همسو نیست.

علی اکبر طاهری در اظهارنظری صریح گفته که این اوکراینی در لیست خروجی قرار ندارند و حالا باید دید در نهایت حرف کدام یک به کرسی می نشیند که تجربه نشان داده مدیران پرسپولیس حرف اول را می زنند!

جالب است بدانید که بعد از خاتمه بازی های نیم فصل و تعطیل شدن تمرینات تیم پرسپولیس، اعضای خارجی این تیم راهی کشورهایشان شدند تا چند روزی را در کنار خانواده بگذرانند اما پلی یانسکی در تهران ماند و حاضر نشد ایران را ترک کند!

البته گفته می شود با توجه به اینکه این بازیکن سرماخورده بود تصمیم گرفت در تهران بماند و همین جا استراحت کند. البته خانواده این بازیکن هم در ایران حضور دارند و به همین خاطر نیازی نداشت برای دیدار آنها رنج سفر را به جان بخرد.

 

منبع: جام نیوز