نامه رسمی استقلال برای جذب ایمان مبعلی
مدیرعامل نفت تهران گفت: «بعد از دیدار جام حذفی مقابل سپاهان درباره نقل و انتقالات تصمیم می گیریم.»

 پیشنهادی از پرسپولیس برای ایمان مبعلی نیامده است

حسین شهریاری در رابطه با وضعیت نفت برای دیدار جام حذفی اظهار داشت: «اعضای تیم تمرینات خود را زیر نظر سرمربی پیگیری کردند و کاملا آماده این بازی هستند. امیدواریم که علی دایی و شاگردانش بتوانند در این بازی سخت پیروز باشند و به فینال جام حذفی برسند.»وی در واکنش به قرار گرفتن ایمان مبعلی در لیست استقلال عنوان کرد: «این پیشنهاد به صورت رسمی به دست من رسیده است. حتی تماس هایی از سوی مسئولان باشگاه استقلال داشتیم اما من همه چیز را به بعد از دیدار جام حذفی موکول کردم. قرار است سرمربی تیم بعد از این بازی درباره نقل و انتقالات تصمیم گیری کرده و به ما اطلاع دهد.»

مدیرعامل نفت تهران تصریح کرد: «ما یک دیدار حساس برابر سپاهان داریم و نباید تمرکز بازیکنان را تحت تاثیر این مسائل قرار دهیم. بعد از این بازی به پیشنهاد استقلال پاسخ می دهیم اما به این راحتی هم ایمان مبعلی را از دست نمی دهیم.»

شهریاری در پایان درباره پیشنهاد پرسپولیس به ایگور پراهیچ گفت: «این بازیکن مصدوم است و نمی تواند در جام حذفی ما را همراهی کند اما هنوز هیچ پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس به دستمان نرسیده است. تکلیف این بازیکن نیز بعد از جام حذفی مشخص می شود.»

 

منبع: کاپ