صحبت در مورد سروش رفیعی کلیشه‌ای شده
مهاجم گلزن تراکتوری ها می گوید این تیم می توانست در 90 دقیقه دیدار را به سود خود به پایان برساند اما موقعیت های این تیم با واکنش های مظاهری به گل تبدیل نشد.

 

حاتمی: به سختی برای تراکتورسازی بازی کردم

 فرزاد حاتمی این روزها خوب برای تراکتوری ها گلزنی می کند، او در بازی برابر ذوب آهن نیز گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا این تیم حذف نشود.

*نظرتان راجع به بازی نیمه نهایی و پیروزی در برابر ذوب آهن؟

** بازی سختی بود و همه دیدند هر دو تیم برای پیروزی و رسیدن به فینال جنگیدند، اما ما در نهایت توانستیم از سد ذوب آهن در خانه خودش بگذریم. ذوب آهن یک تیم قوی و با مدیریت خوب است و در چند هفته گذشته هم نتایج خوبی گرفته. به بازیکنان تیمم و هواداران تبریک و خسته نباشید می‌گویم. 120 دقیقه بازی سخت و طاقت‌فرسایی بود.

* پیش از این بازی سرما خورده بودی و احتمال حضورت در این بازی پایین بود.

** سه روز است که شدید سرما خوردم و این بازی برای من خیلی سخت بود، من به سختی به این بازی رسیدم، بهرحال بازی مهمی بود که می خواستم در نتیجه به دست آمده تاثیر داشته باشم و در نهایت توانستم خود را به بازی برسانم.

*به نظرت در 90 دقیقه هم می توانستید بازی را به سود خود تمام کنید؟

** بله، ما موقعیت های خوبی داشتیم، ذوب آهن بازی را کنترل کرد اما فکر می کنم چندین موقعیت هم داشتیم که می توانستیم به گل برتری دست پیدا کنیم، اما دیروز، روز خوب رشید مظاهری بود و عکس‌العمل های خوبی را در دروازه نشان داد. او واقعاً دروازه‌بان خوبی است. در کل فوتبال همین است، زمانی می توانی گل بزنی و برنده شوی و یک زمان دیگر هم دروازه بان خوبی مانند مظاهری موقعیت های شما را مهار می کند.

*درباره سروش رفیعی و ماندن او و یا جدایی اش از تراکتورسازی چه نظری دارید؟

** صحبت در مورد سروش رفیعی کلیشه‌ای شده امیدوارم اگر در تراکتورسازی ماند موفق باشد و اگر به تیم دیگری هم رفت موفق‌تر باشد. آرزوی قلبی من برای سروش سلامتی و پیشرفت است.

* همتای تو در تیم ذوب آهن، از زمین اخراج شد، فکر می کنی اخراج او تاثیری در نتیجه پایانی داشت؟

** این موضوع قطعا بی تأثیر نبود. تبریزی یک بازیکن اثرگذار در تیم ذوب آهن است ولی بالاخره جوان است و وقتی به سن 30 سالگی برسد دیگر از این کارها نمی‌کند.

 

منبع: ورزش سه