همه اما و اگرهای ماجرای سروش رفیعی
سروش رفیعی به معمای جدید فوتبال ایران تبدیل شده‌است.

کابوس سروش رفیعی به حقیقت پیوست

ماجراهای سروش رفیعی و تراکتورسازی فیلم عجیبی شده است. او سرباز است. البته خودش می دانسته که خدمتش را طوری محاسبه کرده اند که هنوز بخشی از خدمتش مشروط است. او قولی از مسئولان تراکتورسازی گرفته بوده که حالا انگار از نظر سازمان نظام وظیفه و یگان خدمتی اش مورد قبول نیست. از نظر نظام وظیفه اقلا 6 ماه دیگر از خدمتش مانده و آنها دو ماه قبل این نامه را به باشگاه تراکتورسازی زده بودند.

این نامه اما به سروش تا روز بازی ذوب آهن و تراکتورسازی از او پنهان مانده بود. استدلال آجورلو و تیمش این بود که سعی می کنند مشکل حل شود و نیازی نیست تمرکز بازیکن شان را خراب کنند. سروش اما قبل از این ، به امید اینکه 6 ماه اضافه از خدمتش که به دلیل زمان شروع خدمت برایش لحاظ شده بود ، بخشیده می شود و دیگر در پرونده اش چیزی درج نخواهد شد ، با پرسپولیسی ها و گزینه های خارجی اش مذاکره کرده بود وبرای یک نیم فصل هم به توافق رسیده بود به قرمزهای پایتخت اضافه شود. 

یکباره اما دنیایش کابوس شد. گفته بود اگر این اتفاق بیفتد ، ترجیح می دهد به پادگان برود و حالا نمی داند چه باید بکند. از یکسو از مدیران تراکتورسازی حسابی دلخور است و نمی تواند هضم کند ، قول شان قول نبوده. البته بدشانسی هم آورده که مدیران وقت تیم اصلا حالا نیستند تا جوابگویش باشند. آجورلو اما گفته دیگر او را به عنوان سرباز نمی خواهد. گفته سعی می کند مشکلش حل شود و می گوید هر مکاتبه ای می کند که نشان دهد آنها مشکل ساز نشده اند.

این خواسته اما نظر ستادکل نیروهای مسلح را برطرف نمی کند. آنها باید به صورت رسمی به این پرونده برسند و حکم نهایی با یگان خدمتی سروش است. اینکه ایا کارتش صادر شود یا نه! 

 

منبع: خبرآنلاین