پشت پرده ماندن کی روش در امارات
استعفای سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان و اقامتش در ابوظبی به هم ربط پیدا کرده و باعث نگرانی دوستداران تیم ملی شده است.

کارلوس برای آکادمی فوتبال مذاکره می کند نه برای قرارداد

 ساعتی پس از رسانه ای شدن استعفای کارلوس کی روش، برخی رسانه ها از مذاکره او با فدراسیون فوتبال امارات و افریقای جنوبی در ابوظبی خبر دادند.اشخاص نزدیک به کارلوس هم از این موضوع پرده برداشتند که کی روش چند روز قبل از سفر تیم ملی به دبی، در ابوظبی اقامت داشت و حالا هم که اردوی بی فایده تیم ملی در دبی تمام شده و ملی پوشان به تهران برگشته اند، باز به ابوظبی رفته است.

 می گویند کی روش که این بار استعفایش جدی است و قصد ماندن ندارد، در ابوظبی با فدراسیون فوتبال امارات و نماینده فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی مذاکره می کند.

 اما یک منبع آگاه در این خصوص گفت: «اقامت کی روش در ابوظبی ربطی به مذاکره برای انتخاب شغل جدید ندارد و سرمربی تیم ملی که آکادمی فوتبال زنجیره ای در سراسر جهان دارد، دنبال راه اندازی یک شعبه در ابوظبی است و اقامت او در امارات به این موضوع برمی گردد.»

 اگر واقعا در پشت پرده، چنین ماجرایی جریان دارد، لطفا مردم را نترسانید و دوستداران تیم ملی را نگران نکنید. کی روش کجا برود بهتر از ایران؟ آن هم در شرایطی که تیم ملی را به دو قدمی جام جهانی روسیه رسانده است. او شاکی است و حرف از استعفا می زند اما زرنگ تر از آن است که در این شرایط لقمه آماده خوردن را به مربی دیگری تعارف بزند.

 به نوشته رادنیوز، قرار است امروز ساعت 17 اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داده و پیرامون موضوع کی روش تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

 در همین راستا یک منبع آگاه و نزدیک به تیم ملی خبر داد که کی روش تنها در صورتی استعفای خود را پس می گیرد که رئیس فدراسیون فوتبال یک شرط او را انجام دهد!

اینکه کی روش چه شرطی گذاشته بر همگان پوشیده است اما گفته می شود بی ارتباط با مصاحبه های اخیر برانکو نیست!

 

منبع: جام نیوز