اردوی آماده سازی قطر لغو شد
در حالی که چند هفته پیش با اعتراض باشگاه های لیگ برتری اردوی تیم ملی در امارات لغو و جنجال های بسیاری به راه افتاد مسئولان فدراسیون قطر هم اردوی پیش روی تیم ملی این کشور را لغو کردند.

نزدیک به یک ماه قبل بود با اعتراض باشگاه های لیگ برتری به برنامه آماده سازی تیم ملی و اردوی ملی پوشان در امارات باعث رقم خوردن جنجال های فراوانی از سوی کارلوس کی روش و لغو این اردو شدند. اتفاقی که هنوز هم تبعات زیادی برای فوتبال ایران دارد و هر روز بر ماجرای استعفا و کنار رفتن سرمربی پرتغالی از نیمکت ایران دامن می زند.


پیرو این اتفاق امروز روزنامه استاد الدوحه قطر در خبری پیرامون برنامه های آتی تیم ملی این کشور برای رویارویی با ایران در اوایل فروردین ماه 96 به لغو اردوی آتی عنابی ها در بهمن ماه پرداخت و نوشت:« با توجه به فشردگی بازی های لیگ ستارگان قطر و اعتراض باشگاه ها برگزاری اردوی کوتاه مدت تیم ملی قطر در بهمن ماه به واسطه لغو بازی دوستانه با ستاره های خارجی این کشور از دستور کار روسای فدراسیون فوتبال و همچنین خورخه فوساتی سرمربی اروگوئه ای خارج شد تا بازیکنان دعوت شده از اواسط اسفندماه به اردو بروند».


این تصمیم قطری ها در حالی اتخاذ شد که نه جنجالی از سوی سرمربی اروگوئه ای در پی داشت و نه حاشیه ای تا بازیکنان ملی پوش این کشور در باشگاه ها به بازی در لیگ ستارگان قطر پرداخته و برای بازی های آسیایی خود را آماده کنند. قطر که اولین رقیب ایران در دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2018 محسوب می شود روز سوم فروردین ماه در ورزشگاه حمد بن جاسم دوحه میزبان ملی پوشان و کی روش خواهد بود.

01176743.jpg

 

منبع: ورزش سه