دلداری هواداران به بازیکنان تراکتورسازی
هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با حضور در محل تمرین این تیم علیه محسن بنگر شعار دادند.

تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم تراکتورسازی از ساعت 14:30 در ورزشگاه اختصاصی این تیم آغاز شد. برخی از هواداران تراکتورسازی با حضور در محل تمرین تیم‌شان، به بازیکنان و کادر فنی بابت شکست مقابل پرسپولیس دلداری دادند.

* برخی از هواداران تیم تراکتورسازی طبق هماهنگی که از روز گذشته انجام داده بودند، در محل تمرین تیم تراکتورسازی حاضر شدند. در حال حاضر حدود 100 هوادار در محل تمرین سرخ‌پوشان تبریزی حضور دارند. آنها شعارهایی را علیه فدراسیون فوتبال سر دادند.

* امیر قلعه‌نویی که در تمرین دیروز این تیم غایب بود، امروز (سه‌شنبه) در تمرین تیمش حاضر شد.

* هواداران تراکتورسازی ابتدا به سر دادن شعار علیه محسن بنگر، مدافع این تیم مشغول شدند. سپس قلعه‌نویی با رفتن به سمت آنها سعی کرد هواداران تیمش را آرام کند. پس از صحبت‌های قلعه‌نویی، پرشورها هم تغییر موضع دادند و به تشویق تیم‌شان پرداختند.

* هوادارانی که در محل تمرین تیم تراکتورسازی حضور داشتند، به بازیکنان‌شان بابت باخت مقابل پرسپولیس دلداری دادند. پرشورها ابتدا نام تک‌تک بازیکنان را صدا زدند و سپس شعارهایی سر دادند. هواداران تراکتورسازی همچنین با سر دادن شعارهایی به پیروزی 4 بر یک این تیم مقابل پرسپولیس اشاره کردند.

* محسن بنگر که پس از دیدار مقابل پرسپولیس، از حضور در تمرینات تراکتورسازی منع شده است، در تمرین امروز این تیم شرکت نکرد.

 

منبع: ورزش سه