انتشار عکس های جنجالی اردوی استقلال و حمله شدید پرسپولیسی ها
انتشار تصویر برپایی جشن تولد بازیکن استقلال در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، حمله تند پرسپولیسی ها را در پی داشته است.

انتشار عکس های جنجالی اردوی استقلال

شب گذشته همزمان با شهادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) در اردوی تیم استقلال مراسم جشن تولد بهنام برزای برگزار شد که مراسمی همراه با خنده و کیک مالی همیشگی جشن تولدها بود.حسین حقدوست سردبیر روزنامه پیروزی در واکنش به این ماجرا انتقاد تندی نسب به این هتک حرمت داشته و در مطلبی با عنوان "اتفاق تاسف بار در اردوی استقلال" نوشت:

«مایه تاسف بسیار است. استقلالی ها در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) امشب به جای عزاداری و سوگواری در اردو جشن تولد برپا کرده و تصاویر نشان می دهد که تا چه حد در حال جشن و شادی بوده اند. تراکتورسازان نیز در روز عزای عمومی شهدای آتش نشان جشن تولد گرفته بودند که کانال پیروزی از این اتفاق پرده برداشت. (ح-ق)»

پس از این افشاگری استقلالی ها عنوان کردند که برگزاری مراسم مربوط به پیش از ظهر است که کانال روزنامه پیروزی در این خصوص هم واکنش نشان داد:

«در پی انتشار خبر برپایی جشن تولد بهنام برزای در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و برپایی جشن و شادی به جای عزا، برخی می‌خواهند مدعی شوند که این مراسم قبل از اذان بوده است؛

این تصویر کانال و سایت رسمی باشگاه استقلال است، ساعت درج خبر و متن پست را ببینید، در متن پست دقیقا اشاره شده که این جشن امشب برگزار شده است.

 

این مراسم تولد در شب و بعد از اذان بوده و جای هیچ توجیهی ندارد.

 

بهتر است مدیریت باشگاه و اعضای تیم استقلال که از برپایی جشن در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مطلع نبوده‌اند از همه صادقانه عذرخواهی کنند.»

 

لازم به ذکر است کانال باشگاه استقلال که منبع منتشر کننده این تصاویر بوده، آنها را از روی کانال خود حذف کرده است.

 

 

منبع: جام نیوز