خطر کسر 18 امتیاز از تراکتور
جورلو خبر داد:قلعه‌نویی منصفانه فراتر از یک سرمربی همراه و همگام من بوده و می‌داند آجورلو در تراکتورسازی تنهاست. در تبریز كسی كه بسیار به ما كمك كرده شهردار تبریز است .

فاجعه برای تراکتورسازی

در این اتفاق همه مقصر هستیم و به‌جای دعوا باید مشکل باشگاه‌ها و تراکتورسازی را برطرف کنیم. سکوت من بیشتر به این خاطر بود که مشكلات جانبی را حل كنیم. در این مدت کوتاه خطر کسر 18 امتیاز به کمک آقای نجفی و دکتر غفاری که یکی از خبرگان فوتبال ایران است برطرف کردیم.كه ناشی از احكام فیفا بود. قلعه‌نویی منصفانه فراتر از یک سرمربی همراه و همگام من بوده و می‌داند آجورلو در تراکتورسازی تنهاست. در تبریز كسی كه بسیار به ما كمك كرده شهردار تبریز است .

یک سرمایه دار به من گفت من 20 میلیارد به شما کمک می‌کنم که من گفتم فقط 2 میلیارد به ما کمک کنید که این کار را نکردید. انصاری به استقلال و هدایتی به پرسپولیس کمک می‌کنند ولی در تبریز واقعا اقای شهردار شهر به ما کمک می‌کند. مهم است که یک نفر حرفت را بشنود.

من پرسیدم چه چیزی برای مردم آذربایجان مهم است گفتند دریاچه ارومیه که من نام دریاچه ارومیه را روی پیراهن‌های تیم درج کردم. سؤال من از مسئولان آذربایجان این است که آیا چیزی مهم‌تر از تراکتورسازی دارید که به آن کمک کنید؟ پس چرا به این تیم کمک نمی‌کنید؟ در این چند ماه عزیزترین کسانی که کنار من بودند هواداران تراکتورسازی هستند.

بدهی بازیکنان و کادر فنی داخلی در سنوات گذشته 4 میلیارد تومان است. من در اولین جلسه به آقایان نجفی و غفاری گفتم باید پول خارجی‌ها را زود بدهیم و اخلاق اسلامی را رعایت کنیم. نزدیک 6 میلیارد تومان به خارجی‌ها بدهکاریم که 2 میلیارد تومان درباره بدهی خارجی‌ها پرداخت کردیم که به لوپز، ژائو ویلا و تونی اولیویرا پرداخت کردیم. بدهی ژائو ویلا نزدیک 2 میلیارد تومان بود که به 8 قسط تقسیم شد که بیش از نیمی از آن را پرداخت شد.

بدهی سال گذشته بیش از 16 میلیارد تومان است که 6.5 میلیارد به هتل‌ها، آژانس‌های هوایی بدهی داریم.

خطر کسر امتیاز اینجاست که ما 6 میلیارد به خارجی‌ها بدهکاریم و حکم فیفا مثل داخلی نیست که اموال باشگاه را مصادره کند و کسر امتیاز می‌کند. کمیته حقوقی 18 امتیاز به ما تا امروز کمک کردند که 18 امتیاز دیگر درراه است.

مردم از من سؤال کردند که چرا سکوت کردی و من جواب آن‌ها را می‌دهم که تا امروز 15 میلیارد تومان برای هزینه‌های سال جاری درآمد داشتم که صرف بدهی‌ها هم شده است. من فکر می‌کنم تلاش می‌کنیم کل هزینه‌های فصل را با 25 میلیارد ببندیم.

 

منبع: کانال خبری باشگاه پرسپولیس/ ورزش سه