جوانان ایرانی چه در ورزش و چه در سیاست مقابل عربستان موفق عمل می کنند
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، گفت: «شکست نماینده فوتبال عربستان شیرینی کسب پیروزی در بازی دیروز را برایمان چند برابر کرد.»

جوانان ایرانی مقابل عربستان موفق عمل می کنند

علی پورکیانی در مورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل الفتح عربستان، اظهار داشت: «همه بازی را دیدند باید به غیرت این دلیرمردان ایران درود بفرستیم. آنها به خوبی توانستند مقابل نماینده سعودی به پیروزی برسند. جوانان ما در همه عرصه ها مقابل عربستان موفق عمل می‌کنند. چه در زمینه ورزش و چه در زمینه سیاست توانایی ایران را ثابت کردند. این پیروزی با توجه به اینکه یک طرف مسابقه حریف عربستانی بود شادی دو چندانی داشت.»

وی در مورد اینکه استقلال خوزستان مشکلات زیادی قبل از این بازی داشت و حالا خیلی‌ها از این پیروزی سهم می‌خواهند، عنوان کرد: «توکلمان به خدا است. عربستان با همه کارشکنی‌ها و مشکلاتی که به وجود آورد نتوانست در این بازی به موفقیت برسد. این پیروزی باعث افتخار بود. جا دارد از وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، هیأت فوتبال خوزستان و ... تشکر کنم آنها در این مدت به ما کمک زیادی کردند.»

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، در مورد اینکه آیا مشکلات این تیم حل شده است، گفت: «این مسئله در شرف حل شدن است. افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان از سوی وزیر امور را پیگیری می‌کند. امیدواریم بخشی از مشکلات به زودی حل شود. آرزو می‌کنم دو نماینده دیگر فوتبال ایران هم در دیدار مقابل حریفان خود پیروز شوند و باعث خوشحالی مردم شوند.»

وی در مورد دیدار تیمش مقابل الجزیره امارات، تصریح کرد: «بازی بسیار سختی در پیش داریم. جوانان ما نشان دادند هر جا بحث غیرت مطرح شده عملکرد خوبی ارائه دادند. امیدواریم در این دیدار هم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و هر سه امتیاز را کسب کنیم. از درایت سیدسیروس پورموسوی و همکارانش، بهمن روشنایی کلیه اعضای کاوران تیم در عمان و هواداران استقلال خوزستان به خاطر حمایتی که از تیم داشتند تشکر و قدردانی ‌می‌کنم.»

 

منبع: فارس