ماجدی: چرا واقعیت را به مردم نمی‌گویند
سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه گفت: نمی‌دانم چرا برخی واقعیت را به مردم نمی‌گویند و هواداران ما درگیری با هواداران نساجی نداشتند.

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه گفت: نمی‌دانم چرا برخی واقعیت را به مردم نمی‌گویند و هواداران ما درگیری با هواداران نساجی نداشتند. میرشاد ماجدی در مورد درگیری و اتفاقات بازی خونه به خونه با نساجی مازندران گفت: نمی‌دانم چرا واقعیت را به مردم نمی‌گویند. واقعیت این بود که هواداران خونه به خونه به هیچ عنوان با هواداران نساجی درگیر نشدند. درگیری هواداران نساجی با ماموران بود. نمی‌دانم چه اتفاقی در آن ضلع ورزشگاه رخ داد اما در بخش‌های دیگر ورزشگاه که تماشاگران تیم ما حضور داشتند آنها فقط نظاره‌گر اتفاقات بودند. هواداران نساجی فنس‌ها را شکستند و وارد میدان شدند. دلیل این مساله را هم نمی‌دانم. با این حال هیچ کدام از دو تیم در این اتفاق نقشی نداشتند.

وی افزود: نمی‌توان گفت در این درگیری‌ها چه کسی مقصر بود زیرا واقعا دو تیم هیچ نقشی در آن اتفاقات نداشتند. میزبانی ما هم ایرادی نداشت زیرا امنیت ورزشگاه دست من ماجدی یا دست نشان و مالک باشگاه خونه به خونه نیست. با این حال اگر نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور مثبت و موثری نداشت مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ می‌داد؟ اگر بعد از هجوم تماشاگران نساجی به میدان تماشاگران بابلی هم وارد زمین چمن می‌شدند چه اتفاقاتی ممکن بود رخ بدهد؟

سرپرست تیم خونه به خونه در مورد اینکه بهروان اعلام کرده بقیه بازی در زمان دیگری انجام خواهد شد گفت: به نظرم در مورد این مسابقه مسئولان کمیته انضباطی باید رای صادر کنند و بعد از جلسه با ناظر مسابقه و ناظر ویژه کمیته انضباطی رای در مورد این بازی صادر خواهد شد. امیدوارم حق مردم بابل و هواداران تیم فوتبال خونه به خونه نیز ضایع نشود و کمیته انضباطی مثل همیشه عدالت و انصاف را در صدور رای لحاظ کند.

 

منبع: فارس