تیم ملی از پنالتی های بی دقت رنج میبرد
مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «با توجه به این که حریفان مدعی ما مقابل رقبای خود شکست خوردند ارزش سه امتیاز کسب شده توسط تیم ملی در قطر بیشتر از گذشته بود.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حسین فرکی در خصوص پیروزی پنجشنبه شب ایران مقابل قطر اظهار داشت: «تیم ملی در قطر پیروزی ارزشمندی کسب کرد. با توجه به اینکه حریفان مدعی ما نیز مقابل رقبای خود شکست خوردند ارزش سه امتیاز کسب شده توسط تیم ملی در قطر بیشتر از گذشته بود.»

 

وی تصریح کرد: «سبک بازی تیم ملی در قطر نیز مانند گذشته و دیدارهای خارج از خانه بود که تیم ملی به همان سبک اولویت خود را به گرفتن امتیاز اختصاص داده بود. خوشبختانه به هدف‌مان نیز رسیدیم. البته به اعتقاد من هیچ وقت تیم‌هایی مانند قطر، چین و تیم‌های درجه دو مثل گذشته برای ما مشکل ایجاد نخواهند کرد و معمولاً پیروزی‌ها در دیدار مقابل این تیم‌ها از آن ایران بوده است.»

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: «من معتقدم حتی در دیدار مقابل قطر بعد از به ثمر رساندن گل اول می‌توانستیم حریف را بیشتر در اختیار داشته باشیم و گل‌های بیشتری نیز به ثمر برسانیم. همچنان زدن ضربات نهایی و بی‌دقتی مشکلی بود که ما از آن رنج بردیم و ما را دور از هدف‌مان قرار داده بود. اگر ملی‌پوشان دقت بیشتری در زدن ضربات نهایی داشتند می‌توانستیم حتی با سه چهار به برتری دست یابیم.»

 

فرکی درباره شانس صعود تیم ملی به جام جهانی بعد از کسب سه امتیاز دیدار مقابل قطر گفت: «درست است که با کسب سه امتیاز دیدار مقابل قطر ضریب حاشیه امنیت تیم ملی در صدر جدول گروه بالاتر رفته است، اما هنوز نباید صعود خود را قطعی بدانیم. نتایج شب گذشته دیدارهای کره جنوبی و ازبکستان ثابت کرد که در فوتبال وقوع هر اتفاقی ممکن است و ما باید در دیدارهای آینده نیز با تمام توان به میدان برویم.»

 

سرمربی تیم سایپا در پایان در خصوص دیدار آینده تیم ملی مقابل چین خاطر نشان کرد: «چین در دیدار روز گذشته مقابل کره جنوبی با توجه به حضور مارچلو لیپی در رأس هدایت این تیم نتیجه خوبی را کسب کرد، اما من همچنان معتقدم این تیم حریف جدی برای ما نخواهد بود و بدون شک پیروزی در دیدار 8 فروردین متعلق به ایران خواهد بود.»

 

منبع: تسنیم