قهرمانی پرسپولیس محتمل‌تر است
بازیکن پیشین استقلال می گوید که اگر ملزومات برای فوتبالیست های ایرانی فراهم شود، قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست.

قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست اگر...

 پیروز قربانی مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال درباره روند نتیجه گیری استقلال در ماه های گذشته گفت: شرایط استقلال در هفته های گذشته خوب شده و این تیم در نتیجه گیری موفق عمل کرده اما این شرایط باید تداوم داشته باشد. منصوریان با برنامه ریزی کار می کند و هر کسی با هدف کار کند، می تواند نتیجه بگیرد. به ویژه اینکه جوانهای استقلال پخته تر از قبل شده اند و این تیم می تواند با این روند در فصل بعد نیز مدعی باشد.

کاپیتان پیشین استقلال در واکنش به درگیری نورافکن روی نیمکت این تیم اظهار کرد: این اتفاقات در فوتبال پیش می آید و نباید به آن دامن زد. اگر برخورد لازم باشد این کار توسط سرمربی انجام می شود اما به نظر من نورافکن بازیکن جوانی است که باید او را مدیریت کرد. ما نباید او را قضاوت کنیم زیرا از جزییات خبر نداریم و این اتفاقات برای یک جوان طبیعی است. درگیری همیشه در فوتبال نظر دارد و در این موضوع منصوریان باید نظر اول و آخر را بدهد.

او در ادامه درباره جایگاه استقلال در پایان فصل و لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: استقلال باید این روند نتیجه گیری را ادامه دهد. با توجه به اختلاف امتیاز و شرایط تیم پرسپولیس قهرمانی در لیگ کار سختی است و نباید به هواداران امید واهی داد اما ما نیز امیدواریم اتفاقات در لیگ به نفع استقلال رقم بخورد. بازیکنان استقلال باید روی بازی هایی که دارند تمرکز کنند تا در هر بازی تمام امتیازات را جمع کنند و پس از آن به جدول و تغییرات آن امیدوار باشند.

قربانی در پایان درباره آرزوی منصوریان برای فتح لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست و اگر تیمی با اصول پیش برود، نتیجه می گیرد. متاسفانه در فوتبال ما ملزومات و امکانات وجود ندارد و دلیل آن نیز حضور مدیران غیرفوتبالی است. در تیم ملی کی روش برای تمامی جزییات حتی لباس می جنگند و شاهد آن هستیم که با استفاده از بازیکنان ایرانی برابر همه ی قدرتهای آسیا، تیم برتر زمین هستیم. تیم ملی با کی روش ثابت کرده ما بازیکنان با کیفیتی داریم و اگر با برنامه جلو برویم، هیچ چیزی دست نیافتنی نیست.

 

منبع: جام نیوز