واکنش کاربران فضای مجازی به اخراج رضاییان از پرسپولیس
برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار پستی در صفحات اینستاگرامشان نسبت به اخراج رامین رضاییان واکنش نشان دادند.

واکنش ها به اخراج رامین رضاییان

 رامین رضاییان به دلیل حاشیه های متعددی که داشت از تیم پرسپولیس کنار گذاشته شد همان طور که پیش از این برانکو ایوانکوویچ بازیکنانی نظیر پیام صادقیان، گابریل، محمد عباس زاده و ... را از تیمش کنار گذاشته بود تا نشان دهد که نظم برای او از هر چیزی مهم تر است.

 رضاییان که طرفداران زیادی دارد باعث شده بین پرسپولیسی ها دودستگی بوجود بیاید. برخی معتقدند او نباید اخراج می شد و برخی دیگر از تصمیم برانکو حمایت کرده اند.

با قطعی شدن جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس بخشی از کاربران اینستاگرام با انتشار پست هایی در صفحات اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

 

کاربری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"دلم گرفته.اما خب چاره ای نیست.به شخصه رامینو خیلی دوست داشتم.اما متاسفانه رامین خودش به خودش ضربه زد و تکرار مکررات و اشتباهات رامین باعث شد برانکو این تصمیم رو بگیره.تمرکز همه باید حمایت تا قهرمانی باشه وگرنه رامینها صادقیانها حقیقی ها خواهند آمد و خواهند رفت. به امید موفقیت رامین عزیز.

پ.ن:نظرات ضد برانکو بلاک خواهند شد."

6039165_843.jpg

 

کاربر دیگری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"‏رامین رضاییان هم رفت ولی سمیه تو نرو!) کوتاه از اتفاقات پسا اخراج. استقلالیا در گوش هم: یعنی میاد؟ ‏رامین رضاییان به خبرنگار : به هیچ وجه نمیرم استقلال؛ استقلالیا در ادامه: یالله بفرما دم در بده، کی شما رو خواسته که داری دست و پا میزنی؟!"

 

6039166_864.jpg

 

 

کاربر دیگری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"خداحافظ آقای رضائیان. کاش قدر پروفسوری که از نیمکت نشینی در تیم ملی به بازیکن فیکس در تیم ملی تبدیلت کرد میدانستی. کاش قدر بخشش بعد از حواشی اول فصل (جواب ندادن به زنگ های #برانکو و رفتن به ترکیه) را میدانستی. کاش قدر حمایت هواداران رو میدونستی."

6039167_528.jpg

 

 

کاربر دیگری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"خداحافظ رامین جان. ممنونیم بابت زحمت هایی که کشیدی. انشاالله هرجا که هستی موفق باشی."

 

6039168_574.jpg

 

 

کاربر دیگری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"هرچی برانکو بگه. رامین داداش خدا پشت و پناهت هرجا هستی موفق باشی و انشاالله باز برگردی.ولی مهم اول از همه پرسپولیسه برامون فقط پرسپولیس.(هرچی برانکو بگه)"

 

6039169_280.jpg

کاربر دیگری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"مستر دیپورت بازم دیپورت شد."

6039170_314.jpg

 

 

کاربر دیگری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"خداحافظ مستر عشق. امید به برگشتنت داریم. کااااااش کمی صبورتر بودی و مثل صادقیان نمیشدی."

 

6039222_925.jpg

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران