کارلوس در پرتغال؛ کی‌روش آخر هفته به ایران برمی‌گردد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که بعد از دیدار ایران و چین راهی کشورش شده بود، تا آخر هفته به ایران بازمی‌گردد.

 کی‌روش به زودی برمیگردد

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از دیدار ایران و چین از هفته هفتم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه راهی کشورش پرتغال شد تا چند روزی را به استراحت و کارهای شخصی بپردازد.طبق آخرین اطلاعات قرار است کی‌روش تا اواخر هفته جاری راهی تهران شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای آماده‌سازی ملی‌پوشان و دیدارهای بعدی تیم ملی فوتبال ایران را انجام دهد.

نکته قابل توجه می‌توان به درخواست برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با عمان اشاره کرد که هنوز مشخص نیست این درخواست توسط کی‌روش ارائه شده است و یا مسئولان فدراسیون فوتبال رأساً در این خصوص وارد عمل شده و درخواست خود را برای دیدار تدارکاتی با عمان به فدراسیون این کشور ارائه کرده‌اند.

از سوی دیگر می‌توان به سفر قریب الوقوع و دور از انتظار کی‌روش اشاره کرد و در حالی که این انتظار می‌رفت که سرمربی پرتغالی تیم ملی با حضور در ایران، بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر را با دقت به تماشا بنشیند اما این مربی که قبل از عید بعد از حدود 2 ماه به ایران بازگشته بود، دوباره بعد از دیدار با چین چمدان‌های خود را بسته و عازم سفر شد.

در این زمینه به نظر می‌رسد مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز حریف مرد پرتغالی نشده و همچنان مثل سابق حرف کی‌روش در فدراسیون و فوتبال ایران بیشترین برش را دارد!

 

منبع: ورزش سه