رونالدو متهم به آزار و اذیت جنسی
روزنامه در اشپیگل مهاجم رئال مادرید را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد.

مهاجم رئال مادرید  به آزار و اذیت جنسی متهم شد

 به نقل از اسپورت، روزنامه آلمانی در اشپیگل عصر روز (جمعه) خبر جنجالی را درباره کریستیانو رونالدو منتشر کرد. این روزنامه و فوتبال لیکس به تجاوز جنسی مهاجم رئال مادرید در سال ۲۰۰۹ در لاس وگاس آمریکا اشاره کردند.

هویت فردی که مورد تجاوز قرار گرفته مشخص شده است. بازیکن پرتغالی برای پنهان کردن این موضوع در ژانویه ۲۰۱۰ از یک وکیل کمک گرفت. 

به نوشته این منابع رونالدو به فردی که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت یک سال بعد از این اتفاق ۳۷۵ هزار یورو پرداخت کرده تا او این موضوع را آشکار نکند.

 

رونالدو، اتهام اشپیگل در مورد آزار جنسی را رد کرد

خبرگزاری ایسنا: مهاجم رئال مادرید مطالب منتشر شده در هفته‌نامه آلمانی اشپیگل را که او را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده بود، تکذیب کرد.

 به نقل از آس، کریستیانو رونالدو از طریق بیانیه‌ای خبر منتشر شده در هفته‌نامه اشپیگل آلمان را رد کرد. این هفته‌نامه مهاجم رئال مادرید را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد و نوشت: رونالدو در سال ۲۰۰۹ در لاس وگاس اقدام به این کار کرده و به خاطر فاش نشدن این موضوع به شخص مورد تجاوز ۳۷۵ دلار پرداخت کرده است.

در بیانیه منتشر شده آمده است: «امروز اشپیگل مطلبی را درباره اتهام جنسی که به رونالدو مرتبط است، منتشر کرد. این خبر کذب است و رونالدو این عمل را انجام نداده است.

کریستیانو به خاطر این مطلب دروغین از این هفته‌نامه آلمانی شکایت خواهد کرد.

متهم کردن به تجاوز کاری زشت و خجالت‌آور است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.»

 

منبع: خبرگزاری ایسنا