اقدام زیبا و قابل تحسین احمدرضا عابدازه که نشان دهنده روح بزرگ وی است! عکس
احمدرضا عابدازه دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران در حرکتی ستودنی هوادار پرسپولیس را به آرزویش رساند.

دیدار احمدرضا عابدزاه با هوادار پرسپولیس

احمدرضا عابدزاده چهره محبوب پرسپولیس و تیم ملی که سال ها با آمادگی بالای خود درون چارچوب دروازه نام خود را بر سر زبان ها انداخته بود با وجود بازنشستگی هنوز هم از آن دست چهره هایی است که حرکات و رفتارش مورد توجه بسیاری از فوتبالدوستان قرار دارد.

این چهره محبوب  این بار در حرکتی دیدنی و ارزشمند باعث خوشحالی هوادار نوجوان پرسپولیسی شد که به خاطر ارادت به تیم محبوبش با اتفاقی تلخ روبرو و سلامتی اش را از دست داد.

سامان نوجوان ۱۶ ساله که به خاطر شکست پرسپولیس در دربی ۸۴ مقابل استقلال با سکته مغزی روبرو و توان حرکت کردن را از دست داد شب گذشته با حضور عابدزاده بر بالین سورپرایز شد تا گلر افسانه ای فوتبال ایران حرکتی ارزشی به ثبت برساند.


دیدار شبانه احمدرضا عابدزاده با هوادار بیمار

دیدار شبانه احمدرضا عابدزاده با هوادار بیمار

 

سامان چندی پیش از آرزویش برای دیدار با احمدرضا عابدزاده صحبت کرده بود که وقتی این ارزو به گوش احمدرضا رسید او بی درنگ و شبانه بدون این که هماهنگی با خانواده سامان داشته باشد در منزل این نوجوان طرفدار پرسپولیس حاضر شد و دقایق جالبی را برای او و خانواده اش به ارمغان آورد.

عابدزاده با دردست داشتن تی شرت قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم به سامان روحیه دوباره برای مبارزه با بیماری و بازیابی سلامتش اعطا کرد تا نشان دهد هنوز هم به خوبی اصول جوانمردی در فوتبال ایران را بلد است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir