تنها راهی که امید عالیشاه و احمد نوراللهی می توانند در تراکتورسازی بازی کنند
امید عالیشاه و احمد نوراللهی دو بازیکن سرباز تراکتورسازی فقط در صورت فسخ قرارداد با پرسپولیس می‌توانند در لیگ شانزدهم برای تراکتورسازی به میدان بروند.

امید عالیشاه و احمد نوراللهی به تراکتورسازی می روند؟

امید عالیشاه و احمد نوراللهی در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر شانزدهم با هدف سرباز شدن راهی تراکتورسازی شدند اما مشکلات مربوط به محرومیت فیفا مانع بازی کردن این نفرات در ترکیب تیم تبریزی شد. عالیشاه و نوراللهی که همچنان سرباز تراکتورسازی هستند برای سال بعد وضعیت نامشخصی دارند.

از این رو طبق قانون تراکتوری‌ها بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی می‌توانند 3 بازیکن آزاد جذب کنند که آنها قصد دارند دو نفر از بازیکنان آزاد عالیشاه و نوراللهی باشند. مشکل اصلی اما قرارداد این دو بازیکن با پرسپولیس است.

در چنین شرایطی دو بازیکن سابق پرسپولیس فقط در صورتی می‌توانند به عنوان بازیکن آزاد در تراکتورسازی به کارشان ادامه دهند که قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کنند.

همچنین در صورتی که پرسپولیس رضایت به فسخ قرارداد آنها ندهد، چون بازیکن سرباز هستند باید در یک تیم نظامی دیگر به میدان بروند که در این باره همه تیم‌های نظامی غیر از تراکتور در لیگ دسته اول حضور دارند و احتمالا باید شاهد حضور عالیشاه و نوراللهی در فجرسپاسی یا ملوان باشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی