صحبت های تند میناوند: تتلو یک مریض روانی است و باید در بیمارستان بستری شود!
مهرداد میناوند در مصاحبه جدیدش صحبت های تندی را درباره امیر تتلو بیان کرده و او را روانی معرفی کرده است!

مهرداد میناوند: امیر تتلو روانی است

مهرداد میناوند کاپیتان سابق پرسپولیس رای AFC مبنی بر محرومیت هواداران این تیم مقابل لخویای قطر را بر حق نمی‌داند و معتقد است که این ضعف کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران هم هست که به این راحتی هواداران پرسپولیس در چنین بازی مهم و سرنوشت‌سازی از حضور در استادیوم و حمایت تیم‌شان محروم می‌شوند اما این قضیه باید باعث شود غیرت ایرانی بازیکنان پرسپولیس بیشتر شود و کار لخویا را در تهران تمام کنند.

چه تصوری از بازی پرسپولیس و لخویای قطر دارید؟

به هر حال تماشاگران ما از این بازی محروم شدند و این محرومیت خیلی ناخوشایند است. چون ما می‌دانیم که پرسپولیس با تماشاگرانش قدرت بی‌اندازه‌ای دارد به‌خصوص جلوی تیم‌های حوزه خلیج‌فارس که حضور این تماشاگران «رعشه‌« بر اندام‌شان می‌اندازد. باشگاه باید پیگیر باشد تا این محرومیت را ببخشند و مطمئنم دکتر طاهری پیگیر این ماجرا هست. شاید هم این ضعف کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال ماست که به‌خاطر یک اتفاق ساده تماشاگران پرسپولیس محروم شوند. البته باید این اتفاق، انگیزه بچه‌ها را بیشتر کند چون این رای به حق نیست و می‌خواهند موتور پرسپولیس را خاموش کنند. اما بچه‌ها باید غیرت ایرانی را نشان بدهند و بگویند درست است که جمعیت نیست اما باید کار را اینجا یکسره کنیم چون مطمئنا آنجا با ناداوری می‌خواهند جلوی پرسپولیس را بگیرند. در تهران بازی را بدون تماشاگر می‌کنند یعنی اینکه می‌خواهند کاری کنند که لخویا بالا بیاید و بچه‌ها باغیرت و تمرکز بالا باید کار را در تهران تمام کنند.

در انتخابات فعالیت چشمگیری داشتی. در این رابطه صحبت می‌کنی و چرا طرفدار روحانی بودی؟

بله، فعالیت زیادی داشتم. با احترام به همه رقبا اما شخصیت دکتر روحانی را دوست دارم و کارهایی که کرده را دوست داشتم. ما جدا از مردم و مملکت نیستیم و ما هم در این مملکت زندگی می‌کنیم و وقتی خارج از ایران هستی این قضیه را بیشتر لمس می‌کنی چون رییس‌جمهوری داری که آرامش می‌دهد و خوب بلد است با دنیا حرف بزند و قضیه برجام باعث شد با افتخار کنار دکتر روحانی باشم و خیلی شهرها رفتم و تبلیغ کردم اما کسی را مجبور نکردم رای بدهد و خیلی خوشحالم که دکتر روحانی رای آورد و امیدوارم این اعتماد مردم را جواب بدهد و پیگیر مشکلات اقتصادی مردم باشد چون مردم با همین مشکلات پای صندوق آمدند و به ایشان رای دادند.
 

باتوجه به حمایت اکثر هنرمندان و ورزشکاران از روحانی این وسط تتلو چه می‌گفت؟

من اصلا دوست ندارم اسم او را بشنوم چون یک مریض روانی است و باید جایی بستری شود. من در شورای شهر به هفت نفر رای دادم چون روی بقیه شناخت نداشتم و به آنها رای ندادم اما یکسری آدم‌های نامی تماس گرفتند که پول می‌دهند تا عکس فلان آدم را روی صفحه اینستاگرام خودم بگذارم اما این کار را نکردم و عکس کسانی را که گذاشتم با افتخار گذاشتم چون آنها را می‌شناختم و منافعی هم نداشتم. خیلی‌ها آمدند و وعده و وعید دادند و پول پیشنهاد کردند اما آن آقای معلوم‌الحال که با آن لحن در مورد استاد بزرگی مثل شجریان صحبت می‌کند فقط باید بیمارستان بستری شود و وقتی سالم شد و عقل درست و حسابی داشت در مورد هر چیزی می‌تواند نظر بدهد.

 
تتلو راجع به علی دایی هم خیلی بد حرف زد.

اصلا اندازه این حرف‌ها نیست که من اسمش را بیاورم.


تتلو پست گذاشته که در این انتخابات او بازیگر نبوده و فقط هوادار بوده و هر وقت خودش بازی کرد و شماره هفت را پوشید همه متوجه می‌شوند که چه خبر است. در این رابطه چه نظری دارید؟

خیلی خنده‌دار است و این حرفش از بقیه حرف‌هایش خنده‌دارتر است و فقط می‌توانیم بخندیم.


با این صحبت‌ها نگران نیستید تتلو علیه شما هم پست بگذارد؟

اصلا اندازه این حرف‌ها نیست. جایگاه من مشخص است و جایگاه بقیه هم مشخص است و آن‌قدر آدم چیپی است که نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: روزنامه گل