پیشنهاد 3 میلیاردی به 2 ستاره فوتبال
تیم مطرح فوتبال کشورمان برای جذب کمال کامیابی نیا و ساسان انصاری پیشنهاد 3 میلیارد تومانی داده است!

پیشنهاد وسوسه انگیز به کامیابی نیا و انصاری

یكی از تیم‌های لیگ برتری در حال بستن تیمی قوی برای قهرمانی در فصل آینده است. مربی این تیم نام بازیكنان مورد نظرش را به باشگاه اعلام كرده و آنها بر همین اساس مذاكره با بازیكنان مورد نظر سرمربی را آغاز كرده‌اند.

در همین خصوص با خبر شدیم دو ستاره پرسپولیسی لیگ در فصل گذشته در صدر لیست این باشگاه قرار دارند و آنها برای به خدمت گرفتن این دو ستاره حاضر هستند 3 میلیارد تومان هم هزینه كنند!

كمال كامیابی‌نیا و ساسان انصاری كه فصل را با پرسپولیس شروع كردند ولی در ادامه یكی از آنها به ستاره خط میانی پرسپولیس تبدیل شد و دیگری در خط حمله فولاد عملكرد درخشانی داشت، مورد توجه این باشگاه قرار گرفته‌اند. به هر كدام از این دو بازیكن پیشنهاد یك میلیارد و پانصد میلیون تومانی ارائه شده ولی فعلاً هیچ كدام از آنها پاسخی به این پیشنهاد نداده‌اند.

كمال بدش نمی‌آید اگر نتوانست لژیونر شود در پرسپولیس فوتبالش را ادامه دهد و ساسان هم شدیداً دنبال لژیونر شدن است و همین حالا دو پیشنهاد خوب از روسیه و آاك آتن یونان در جیب دارد.

اگر بنا به هر دلیلی این دو بازیكن پیراهن یك تیم باشگاهی در ایران را بر تن كردند، مطمئن باشید كمتر از یك میلیارد و پانصد میلیون تومان نگرفته‌اند!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبر ورزشی