صاف و سادگی مهدی طارمی کار دستش داد
مهدی طارمی با وجود گرفتن یک پنالتی حساس در بازی با لخویا و سپس خراب کردن آن, نشان داد که پسر ساده ایست!

مهدی طارمی: دیگر در پرسپولیس پنالتی نمی زنم

سوژه اصلی بازی پرسپولیس و لخویا در دقیقه 82 كلید خورد. آنجایی كه مهدی طارمی مثل همیشه با استادی و زیركی از مدافع حریف پنالتی گرفت اما...

یكی عقب عقب رفت، آن یكی خودش را پنهان كرد و دیگری هم ترسید تا بار دیگر جوان بوشهری پشت توپ بایستد. چهره طارمی خسته و مملو از تردید و دودلی بود. همه آنهایی كه از پای گیرنده‌های تلویزیونی هم مشاهده كردند با خود گفتند: دوباره خراب میشود! از استرس آقای گل پنالتی نزن (!)

همین بس كه از سیدجلال حسینی پرسید: سید میزنی؟ و كاپیتان هم... «سیدجلال» ترسید یا نخواست زیر بار تبعات احتمالی خراب كردن ضربه پنالتی برود و به همین خاطر بار دیگر مسئولیت را به مهاجمی سپرد كه سابقه خوبی در زدن این ضربات ندارد.

مهدی طارمی پشت توپ رفت و این بار چیپ نزد. ضربه‌اش را بد هم نزد اما بهتر از او قاسم برهان واكنش نشان داد كه با شیرجه‌ای بلند آن را دفع كرد...

بازهم دنیا روی سر آقای گل خراب شد. در حالی كه میتوانست به خاطر گرفتن پنالتی منجی پرسپولیس شود بازهم مقصر قلمداد شد.

مهدی طارمی به گواه اغلب همبازیانش پسر صاف و ساده‌ای است. او اگر كمی زرنگ‌تر بود پشت ضربه پنالتی نمی ایستاد اما سادگی به خرج داد و هم پیروزی را از پرسپولیس گرفت و هم خودش را سوژه كرد! به قول علی پروین فوتبالیست جماعت باید كمی هم زرنگ باشد خاصه آنكه ستاره هم باشد.

این‌قدر سادگی نوبر است! مهدی طارمی بیدلیل و با سیاست سایرین پشت ضربه پنالتی رفت و همه چیز را به باد داد. این مرتبه دیگر خودش هم متوجه شده است. شنیدیم مهدی طارمی پس از پایان بازی با لخویا به یكی از همبازیانش گفته است: «اشتباه كردم دیگر در پرسپولیس پنالتی نمی زنم!»

او خوب متوجه شده كه در پرسپولیس فقط گل زدن، پنالتی گرفتن و دریبل زدن مهم نیست. باید كمی هم زرنگ و زیرك بود و كاری نكرد كه سوژه شوی!

طارمی همچنین به دوستش گفته است در قطر كاری میكند كه همه چیز را جبران كند!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی