بچه دار شدن كریم بنزما پس از ازدواج مخفیانه با یک مدل ! عکس
كریم بنزما بازیکن تیم رئال مادرید که بصورت مخفیانه با یک مدل ازدواج کرده بود, صاحب یک فرزند دیگر شد.

كریم بنزما صاحب یک فرزند دیگر شد

روز دوشنبه برای كریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید، روز خاص و ویژه‌ای بود‌؛ او كه به كلینیك روبر در مادرید رفته بود دل در دلش نبود چون قرار بود برای دومین بار پدر شود! كریم كه تصور می‌كرد حضورش در كلینیك روبر از دید خبرنگاران پنهان می‌ماند جایی فاش نكرده بود كه قرار است به زودی پدر شود ولی خبرنگاران و عكاسان مجله «پوبلیك» فرانسه هنگامی كه او داشت به همراه همسر و فرزندش از این كلینیك خارج می‌شد شكارش كردند. بنزما با تی‌شرتی قرمزرنگ و كلاهی برعكس بر سر، با نگاهی مضطرب به فرزند تازه متولد شده‌‌اش در راه خروج از كلینیك بودند.


بدنیا آمدن ابراهیم بنزما

بنزما كه پیش از این یك بار در سال 2014 پدر شده بود و دخترش ملیا را در آغوش كشیده بود به ناگاه با اتفاقات متعدد حاشیه‌ای در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌‌اش روبه‌رو شد‌؛ اول كه با مادر ملیا، كلوئه دو لونای، به مشكل برخورد و سال 2015 از یكدیگر جدا شدند، بعد هم كه ماجرای اخاذی از متیو ولبئونا در تیم ملی فرانسه برایش پیش آمد و درهای ورود به تیم ملی به رویش بسته شد تا حسابی روزهای سختی را تجربه كند.

البته عكس‌های متعدد او از دخترش ملیا در صفحه اینستاگرامش نشان می‌داد بنزما كمی متحول شده است و همیشه هم می‌گفت دوست دارد زندگی‌‌اش را كامل‌تر كند و فرزندان زیادی داشته باشد. با این حال كمتر كسی در جریان بود كه كریم در این میان كه حال روحی خوبی نداشت با كورا گوتیه، یكی از مدل‌های معروف فرانسوی نامزد كرده و حالا همین كورا هم فرزند پسری به نام ابراهیم برای او به دنیا آورده است. روز دوشنبه در شرایطی كه ابراهیم در آغوش كورا بود این دو از كلینیك روبر در مادرید خارج شدند.


کریم بنزما و همسرش در کنار فرزند تازه متولد شده شان

کریم بنزما و همسرش در کنار فرزند تازه متولد شده شان

 

نافرجام با ریحانا

قبل از اینكه خبری از كورا باشد بارها نشریات مختلف نوشتند بنزما قرار است با ریحانا، یكی از خواننده‌های مشهور آمریكایی ازدواج كند. عكس‌هایی كه از این دو در رستوران‌ها و كلاب‌های شبانه منتشر می‌شد نشان می‌داد این داستان خیلی هم شایعه نیست ولی رفته رفته با فاصله گرفتن این دو نفر، پای كورا به زندگی بنزما باز شد. آغاز رابطه با كورا و ازدواج رسمی این دو خیلی زیاد طول نكشید.

آن‌طور كه «پوبلیك» نوشته این دو به نامزدی خیلی كوتاهی بسنده كرده‌اند و بعد در یك مراسم كاملاً «مذهبی» در جزیره‌ای كه كورا در آن متولد شده است مراسم ازدواج‌شان را برگزار كرده‌اند؛ البته به صورت كاملاً مخفیانه. كریم این مراسم ازدواج را در تعطیلات سال نو انجام داده و اتفاقاً برای آشنایی بیشتر با خانواده همسرش بوده كه تصمیم گرفته تعطیلاتش را در جزایر ماریتینك سپری كند.

شاهدان عینی كه خبر پدر شدن بنزما را داده‌اند تأیید كرده‌اند روز دوشنبه به همراه كریم بنزما، پدر كورا گوتیه هم در راهروی كلینیك بوده و برای دیدن نوه‌‌اش به اندازه بنزما بی‌تابی كرده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی