نظر جالب لیونل مسی درباره رونالدو
لیونل مسی در مصاحبه جدیدش از کریستیانو رونالدو رقیب جدی اش تمجید کرده و او را با عنوان پدیده معرفی کرد.

نظر لیونل مسی درباره رونالدو

رقابت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در کنار رقابت بارسلونا و رئال‌مادرید همیشه جذاب بود و نقل‌قول‌های این دو بازیکن درباره یکدیگر هم بازتاب ویژه‌ای در رسانه‌ها دارد.

لیونل مسی در آخرین مصاحبه‌اش در مورد رونالدو گفت: «همیشه گفته‌ام، همانطور که رونالدو هم گفته است، من و رونالدو به خاطر حضور یکدیگر بازیکنانی بهتر شده‌ایم. هر سال سعی می‌کنیم بهترین دستاوردها را برای تیم‌های خود به ارمغان بیاوریم و برای من حرف‌هایی که بیرون زده می‌شود، خیلی اهمیت ندارد.
رونالدو پدیده و بازیکنی با کیفیت بالاست. تمام دنیا هم این را می‌دانند و به همین خاطر است که کریس یکی از بهترین فوتبالیست‌‌های جهان است.»

مسی درباره ادامه فعالیتش در بارسلونا هم اظهار داشت: «من تنها به امروزم که در بارسلونا هستم، نگاه می‌کنم. تلاش خواهیم کرد تا به عناوین قهرمانی بیشتری برسیم چون در فوتبال نمی‌دانید در سالی که در پیش دارید چه اتفاقی قرار است، بیفتد. بنابراین آرامشم را حفظ می‌کنم و گام به گام پیش می‌روم. همیشه خواسته‌ام در بارسلونا بمانم و این آرزوی همیشگی‌ام است. پیش از این هم گفته‌ام که می‌خواهم در بارسا به فوتبالم پایان بدهم و خواهیم دید که آیا اینطور خواهد شد یا خیر!»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir