اقدام عجیب لیونل مسی برای مراسم ازدواجش
لیونل مسی بازیکن تیم بارسلونا در اقدامی عجیب لوئیس انریکه سرمربی سابق بارسلونا را برای مراسم ازدواجش دعوت نکرد!

چه کسانی به مراسم ازدواج لیونل مسی دعوت هستند؟

لیونل مسی بسیاری از هم‌تیمی‌ها و مربی سابقش را به مراسم عروسی‌اش دعوت نکرد.

قرار است جشن عروسی لیونل مسی روز 30 ژوئن در روساریوی آرژانتین برگزار شود و او اكثر بازیكنان و اعضای باشگاه بارسلونا را به این جشن دعوت كرده. لئو 21 نفر از بازیكنان تیم را به عروسی دعوت كرده ولی برخی‌ها مثل آندرس اینیستا از حالا با عذرخواهی از مسی اعلام كرده‌اند كه قادر به حضور در جشن او در آرژانتین نیستند.

علاوه بر بازیكنان، توپ‌جمع‌كن‌ها، فیزیوتراپ‌ها، ماساژورها و پزشكان تیم هم به این جشن دعوت هستند. تعدادی از مسئولان دفتری باشگاه از جمله په‌په كاستا، دوست صمیمی مسی هم توسط لئو دعوت شده‌اند.

اما نام لوئیس انریكه و اعضای كادر فنی باشگاه از جمله اونسوئه وروبرت مورنو، رافائل پل و خواكین والدس در لیست مهمانان دیده نمی‌شود و هیچ یك از مدیران باشگاه هم به عروسی لئو دعوت نشده‌اند.

این‌طور به نظر می‌رسد كه مسی هم مثل ژاوی ارناندس ترجیح داده تا هیچ یك از مدیران باشگاه را به جشن عروسی‌‌اش دعوت نكند تا از اختلافات و دشمنی‌ها جلوگیری كند‌؛ چراكه دشمنی دیرینه‌ای بین رؤسای فعلی باشگاه و ساندرو روسل، رئیس قبلی بارسا با رؤسای پیشی مثل خوان لاپورتا وجود دارد.

لازم به ذكر است كه ژاوی ارناندس حضورش در جشن عروسی با همسرش نوریا كنیرا را تأیید كرده است. مسی اعلام كرده هدایایی كه مهمانان برای او و همسرش می‌آورند را به بنیاد خیریه‌ای كه با نام او مشغول به فعالیت است اهدا خواهد كرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی