واقعیتی مهم درباره مجتبی جباری که نباید فراموش کرد
مجتبی جباری بازیکن محبوب استقلالی هاست اما طرفداران استقلال نباید فراموش کنند که او دیگر جوان و سرعتی نیست!

مجتبی جباری دیگر جوان و سرعتی نیست!

برخی بازیکنان برای همیشه در حافظه تاریخی هواداران یک تیم باقی می مانند.

مجتبی جباری یکی از بازیکنانی است که به واسطه نمایش درخشان در دوران حضور در استقلال همواره جایگاهی ویژه در میان هواداران این تیم دارد.
در روز های گذشته و پس از وداع جباری با فوتبال قطر صحبت هایی درباره حضور احتمالی او در استقلال مطرح شده است.

برخی هواداران از این موضوع استقبال کردند. اما آیا در این مقطع از فوتبال جباری حضور او در استقلال آنهم در آستانه 34 سالگی کمکی به استقلال می کند؟

جباری در چند سال گذشته همواره مورد توجه استقلال قرار داشته است اما در دورانی که جوان تر بود و بیشتر روی بورس بود به استقلالی ها پاسخ منفی داده بود و حالا زمانی به حضور در این تیم چراغ سبز نشان داده که کیفیت فوتبالش متفاوت با دوران گذشته است.

گروهی که موافق حضور جباری در استقلال هستند جدا از نوستالژی های شیرین با این بازیکن خلاق در ذهن خود، باید واقعیت های موجود درباره او را بپذیرند.

حضور جباری در ترکیب استقلال سرعت این تیم را در انتقال پایین می آورد. در دوره ای که فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و بهنام برزای را در ترکیب دارید نمی توانید از جباری امروز انتظار داشته باشید سرعت تطبیق با این جوانان را داشته باشد.

خرید جباری برای استقلال شاید سه سال پیش منطقی بود اما در این مقطع او به بازیکن درخشان گذشته نیست و مهم ترین دلیل هم بالا رفتن سن و سال و پایین آمدن سرعت در فوتبال تماما سرعتی دوران جدید است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی