آفرین به علیرضا بیرانوند !
علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به تازگی مصاحبه ای انجام داده و جمله منطقی به زبان آورده که باید مورد تمجید قرار بگیرد.

فروتنی و تواضع علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنان ساده و بی آلایش فوتبال ایران است. او خیلی زود ستاره شد و حالا جدا از آن که سنگربان اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس است، شروع کرده به شکستن رکوردهای پشت سر هم.

با این حال، بیرانوند گاهی اوقات مصاحبه های بد و غیرحرفه ای انجام می دهد، اما بعضی وقت ها چنان جملاتی را به زبان می آورد که جالب توجه است. او به تازگی در مصاحبه ای عنوان کرده: «پرتاب دست های من، هدیه الهی است» و با این جمله نشان داد خودش را گم نکرده و هنوز هم همان بازیکن دوست داشتنی گذشته است.

بیرانوند زندگی بسیار سختی داشت و حالا به قول خودش دوران «پادشاهی» را سپری می کند. او اگر به تلاش هایش ادامه نمی داد، لابد امروز، هنوز مشغول کار در یک کارواش بود اما علیرضا این را با تمام وجود درک کرده که لطف الهی شامل حالش بود که تلاش هایش در جایی دیده شد و امروز به این جایگاه رسید.

این چند خط را نوشتیم تا علیرضا را بابت این جمله اش تحسین کنیم. کاش تمام فوتبالیست های ایرانی که در جایی، به خاطر یک یا چند موفقیت کوچک و گذرا خودشان را گم کرده اند، دوباره به یاد بیاورند که تمام استعداد فوتبالی شان «هدیه الهی» است.

آفرین آقای بیرانوند که با وجود شهرت بین المللی به خاطر پرتاب دست هایت، این را یک هدیه الهی می دانی؛ آفرین که این قدر منطقی هستی!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی