مادر رونالدو دوقلوهای پسرش را از آمريكا به اسپانیا خواهد آورد
پس از انتشار خبر بچه دار شدن کریستیانو رونالدو, حالا خبر رسیده است که مادر این بازیکن به آمریکا خواهد رفت و فرزندان پسرش را به اسپانیا خواهد اورد.

مادر رونالدو دوقلوها را از آمريكا به اروپا می آورد

مادر ستاره کهکشانی‌ها برای انتقال فرزندان جدید او به آمریکا سفر خواهد کرد.

چند روز پیش بود كه رسانه‌های ورزشی نوشتند كریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال‌مادرید اخیراً پدر 2 نوزاد دوقلو شده است و حالا روزنامه آس در گزارش خود به این نكته اشاره كرده كه خانم دلورس آوئیرو، مادر كریس به آمریكا سفر می‌كند تا این 2 نوزاد كه اوا و متئو نام دارند را به مادرید و به خانه كریس بیاورد.

البته خود كریس هنوز خبر پدر شدنش را به صورت رسمی تأیید نكرده ولی گویا مادر كریس به زودی عازم آمریكاست تا این 2 نوزاد را كه از طریق اجاره رحم متولد شده‌اند، به خانه بیاورد.

طبق اعلام شبكه تلویزیونی SIC پرتغال، او به زودی با فردی كه نوزادهای كریس را به دنیا آورده دیدار می‌كند و این 2 نوزاد را از او تحویل خواهد گرفت و همراه با اوا و متئو عازم اروپا خواهد شد و به خانه كریس در محله لافینكای شهر مادرید خواهد رفت تا این 2 كوچولو با پدرشان كریستیانو رونالدو و برادر بزرگترشان، كریستیانو جونیور آشنا شوند.

انتظار می‌رود كه این اتفاق در روزهای آتی رخ دهد. در این میان مادر كریس كه همراه همیشگی او در پرورش و بزرگ كردن كریس جونیور بوده از این پس هم در بزرگ كردن این 2 نوزاد دوقلو كمك زیادی خواهد كرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی