مراسم ازدواج مسی بيخ گوش قاچاقچيان و قاتلان!! عکس
لیونل مسی و نامزدش آنتونلا امشب شب مراسم ازدواج خودشان را برگزار خواهند کرد.

دارودسته خلافكارها همگی طرفدار مسی هستند

ساکنان شهر ترجیح می‌دهند مراسم ازدواج مسی در كناره رود پارانا كه به نوعی مظهر غرور روساریو، دومین شهر آرژانتین است برگزار شود ولی لیونل مسی برعكس خواسته آنها، برای مراسم ازدواجش، هتلی را نزدیك یكی از محله‌های فقیرنشین شهر كه مركز قاچاقچیان مواد مخدر است انتخاب كرده است. نتیجه این انتخاب هم می‌شود اینكه شكیرا، نیمار و دیگر مدعوین سرشناس عروسی مسی، در یك فضای كاملاً امنیتی كه شبیه به نشست سران كشورهای مختلف است، وارد مراسم عروسی در هتل كازینو «پولمن‌سیتی سنتر» شوند.

با این حال كمی آن طرف‌تر از این مجموعه هتل‌داری كه از لحاظ بناسازی به نظر كمی غیرقانونی گسترش پیدا كرده، دارودسته خلافكار «لوس مونوس» (میمون ها) حضور دارند كه كنترل بخش زیادی از خرید و فروش مواد در شهری كه نزدیك به یك میلیون جمعیت دارد را در اختیار دارند. در این منطقه درست كشتی‌هایی رفت‌وآمد می‌كنند كه به ظاهر پر از سویا هستند ولی گهگاهی كالاهای قاچاق را به اروپا، افریقا و چین می‌برند.

«ازدواج مسی نوعی استعاره از نابرابری در این شهر است چون این كازینو دقیقاً در كنار این منطقه فقیرنشین قرار دارد». این جملاتی است كه كارلوس دل‌فراده، نماینده این منطقه در مجلس آرژانتین به خبرگزاری فرانسه می‌گوید. در این منطقه معمولاً چیزی آرام نیست‌؛ روز 17 ژوئن (11 روز قبل)، 400 متر آن طرف‌تر از كازینو، قاتلان موتورسوار، یك ماشین را به رگبار بستند.

 

شهر محل برگزاری مراسم ازدواج مسی

شهر محل برگزاری مراسم ازدواج مسی

 

خواهر رئیس باند خلافكار منطقه در جریان این تیراندازی كشته شد و 3 سرنشین دیگر این خودرو هم مجروح شدند. معمولاً این منطقه هم محلی برای تسویه‌حساب‌های شخصی بین باندهای خلافكار است و در 5 سال گذشته 1000 نفر كشته شده‌اند. آمار قتل در اینجا به طرز وحشتناكی بالا است به طوری كه از هر 100 هزار نفر، 14 نفر به قتل می‌رسند كه این آمار 2 برابر میانگین قتل در كل كشور است.

البته محلی‌های این منطقه مثل مسئولان شهر زیاد نگران این موارد نیستند و همگی از اینكه قرار است ازدواج مسی در این منطقه برگزار شود، خوشحال هستند. روساریو در 300 كیلومتری بوینس آیرس، روز جمعه بدون تردید تبدیل به مركز آرژانتین می‌شود چون 21 بازیكن بارسا به همراه همسران‌شان قرار است در مراسم ازدواج لیونل مسی شركت كنند.

مونیكا فی‌ین شهردار روساریو می‌گوید: «مسی با این كارش روساریو را متحد كرده و معتقدم خودش هم خوشحال است كه به لطف مراسم ازدواجش می‌تواند به دوستانش، شهری كه اینقدر دوستش دارد را بشناساند». شهر و زادگاه چه گوارا، بندر اصلی آرژانتین، این اواخر با مشكلات شدید امنیتی مواجه بوده كه هرگز باعث نشده روساریو را در فهرست توریست‌هایی قرار دهد كه می‌خواستند سری به آرژانتین بزنند.

خانم فی‌ین با این حال می‌گوید: «روساریو آماده برگزاری مراسم ازدواج است. لیونل تصمیم گرفته بیاید و اینجا ازدواج كند چون اینجا خانه‌‌اش است و حس خوبی دارد. ما هر كاری از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم تا اتفاقات خوبی بیفتد». مردم روساریو از مدت‌ها قبل همگی تمام اتفاقات مربوط به مراسم ازدواج مسی را دنبال كرده‌اند و گویی همه به این مراسم دعوت هستند. البته كار برای مأموران امنیتی كه قراراست امنیت این مراسم را تأمین كنند چندان راحت نیست.

میكائلا یانا، 24 ساله كه یكی از مدیران شهر است هم چندان با برگزاری این مراسم دراین منقطه موافق نیست: «راستش را بخواهید از اینكه مسی تصمیم گرفته مراسم ازدواجش را در این منطقه برگزار كند شوكه شده‌ام. او پردرآمدترین فوتبالیست دنیاست و هرگز تصمیمش را درك نمی‌كنم».

اریل وایخو یكی از نیروهای امنیتی كه قرار است به همراه تیم امنیتی این مراسم را پوشش دهد هم از تغییر مكان عروسی حرف می‌زند: «ابتدا قرار بود مراسم در هتل «پوئرتو نورته دیزان» در محله‌ای بسیار زیبا برگزار شود كه به نوسازی بسیار تجملاتی هم در آن صورت گرفته بود. نیروهای امنیتی در آماده باش كامل هستند ولی فكر نكنم مشكلی از لحاظ امنیتی به وجود بیاید».

بعید است در این منطقه كسی جرأت كند مراسم ازدواج قهرمان شهر را به هم بزند. در واقع این موضوع به نوعی سرافكندگی برای محلی‌‌هاست و برگزاری مراسم آبرومندانه برای آنها مایه افتخار است. در روساریو، رؤسای باندهای خلافكار، همگی طرفدار مسی هستند. هرچند كه آنها طرفدار باشگاه روساریو سنترال، دشمن قسم‌خورده نیوولز اولدبویز، هستند كه مسی در آن بازی كرده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی