هديه ويژه ای كه مسی در شب عروسی به همسرش داد و او را سورپرایز کرد
لیونل مسی در مراسم ازدواجش, هدیه ویژه ای برای همسرش آنتونیا روکوزو درنظر گرفته بود.

سورپرایز ویژه مسی برای همسرش در شب عروسی

كمتر از 24 ساعت بعد از برگزاری جشن عروسی لیونل مسی و همسرش آنتونیا روكوزو، این زوج جوان همراه با 2 فرزندشان تیاگو و متئو، سوار بر هواپیما به بارسلونا بازگشتند. در روزهای اخیر لئو و همسرش، روزهای سخت و پراسترسی را برای تدارك جشن ازدواج‌شان پشت ‌سر گذاشته بودند ولی همه چیز خوب پیش رفت و این جشن در كمال شكوه و آرامش برگزار شد و حالا لئو و همسرش به بارسلونا بازگشته‌اند تا چند روز در كمال آرامش در خانه به استراحت بپردازند. آنها به علاوه فرصت زیادی برای برنامه‌ریزی سفر ندارند‌‌؛ چراكه اگر تغییر خاصی در برنامه‌ها ایجاد نشود، لئو باید از روز 12 جولای تمریناتش با تیم كاتالان و در كنار هم‌تیمی‌هایش را از سر بگیرد.

پیغام تشكر مسی

لیونل مسی ساعاتی بعد از برگزاری جشن عروسی‌شان در صفحه رسمی‌‌اش در فیسبوك از همه لطف و محبت‌ها و آرزوهای زیبای دوستان و هوادارانش تشكر كرد. او در پیغامی نوشت: «از همه به خاطر همراهی ما در روزی به این خاصی، تشكر می‌كنم.» و در كنار این پیغام، تصویری از خودش و همسرش در جشن ازدواج‌شان را منتشر كرد.

هدیه لئو به آنتو

در جشن عروسی، لیونل مسی هدیه بسیار ویژه‌ای به همسرش آنتونیا روكوزو داد. او از آبل پینتوس، خواننده مورد علاقه آنتونیا دعوت كرده بود تا ترانه ویژه‌ای را برای آنها بخواند؛ ترانه «بدون شروع و پایان» كه ترانه مورد علاقه آنتونیا بود و در هنگام انداختن حلقه‌های ازدواج به انگشت عروس و داماد، آقای پینتوس این ترانه زیبا را خواند.

این ترانه مربوط به آلبوم رؤیای طلایی پینتوس است كه در سال 2012 به بازار عرضه شده بود و یكی از آهنگ‌های مورد علاقه آنتونیاست. علاوه بر پینتوس، كارینا، خواننده مشهور آرژانتینی و نامزد سرخیو آگوئرو و همچنین ماراما، رومبای و دالیلا نیز به اجرای آهنگ‌هایی پرداختند.

جالب اینجا بود كه آنتونیا از حضور آقای پینتوس در جشن ازدواج‌شان خبر نداشت و با دیدن او حسابی سورپرایز شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی