صحبت جالب نامزد سابق همسر لیونل مسی!
نامزد سابق همسر مسی می گوید به خاطر ازدواج با لیونل مسی, آنتونیا او را رها کرده است.

نامزد سابق آنتونيا: او به خاطر مسی مرا رها كرد

بعد از برگزاری جشن ازدواج لیونل مسی و همسرش آنتونیا روكوزو، رسانه‌های ورزشی گزارش‌های متفاوتی را از زندگی شخصی این زوج جوان كه از دوران كودكی و نوجوانی یكدیگر را می‌شناختند، منتشر كرده‌اند.

روزنامه ماركا در گزارشی به این نكته اشاره كرد كه ارتباط مسی و آنتونیا كه از سال‌ها پیش یكدیگر را می‌شناختند، به خاطر بعد مسافت (مسی در بارسلونا زندگی می‌كرد و آنتونیا در آرژانتین) چندان صمیمانه نبوده ولی مرگ یكی از دوستان صمیمی آنتونیا باعث شد تا ارتباط این دو جان تازه‌ای بگیرد.

مسی و آنتونیا زمانی با هم آشنا شدند كه ستاره آرژانتینی 9 ساله بود و آنتونیا 8 ساله. در آن زمان توجه مسی به این دختر كوچولو جلب شده بود ولی با انتقال او به بارسلونا، ارتباط آنها با هم قطع شد. سال‌ها بعد، یكی از دوستان صمیمی آنتونیا از دنیا رفت و در این میان لیونل كه برای تعطیلات و سرزدن به زادگاهش به آرژانتین سفر كرده بود، برای همدردی و دلداری دادن به او دست به كار شد تا كمی از غم و اندوه دوست دوران كودكی‌‌اش بكاهد.

از آن زمان بود كه ارتباط مسی و آنتونیا به رغم فاصله زیاد موجود (آنتونیا درآرژانتین مشغول به تحصیل بود و لئو در بارسا بازی می‌كرد)، افزایش یافت و آنها تبدیل به یك زوج جدایی‌ناپذیر شدند. بعد از سال‌ها آنتونیا برای زندگی به بارسلونا رفت و حالا آنها دو فرزند به نام‌های تیاگو و متئو دارند

همیشه گفته می‌شد كه لئو و آنتونیو از دوران كودكی یكدیگر را می‌شناختند و از سن و سال پایین نامزد بودند اما حالا یكی از دوستان آنتونیا در صحبت‌هایی اعلام كرده كه همسر فعلی لئو مسی، قبل از ازدواج با مسی، چند سالی با فردی دیگر نامزد بوده. این در حالی است كه بسیاری از رسانه‌های ورزشی، مسی را عشق اول و آخر و همیشگی آنتونیا عنوان می‌كنند ولی گویا عروس جوان آرژانتینی قبل از مسی، نامزد دیگری داشته كه او را به خاطر مسی رها كرده.

یكی از صمیمی‌ترین دوستان آنتونیا در گفت‌وگو با مجله «برای تو» دراین باره توضیحاتی را ارائه كرده و گفته:«با وجودی كه مسی و آنتونیا از 10 سالگی همدیگر را می‌شناختند اما آنها در سال 2007 نامزد كردند و ارتباط‌شان صمیمانه‌تر شد. در روز 20 جولای، آنتونیا برای جشن گرفتن روز دوست به جمع ما آمد و آنجا بود كه فهمیدیم كه با لئو رفت‌وآمد دارد. او آن روز گوشی موبایل بلك بری‌‌اش (كه آن روزها موبایل مد روز بود) را از كیفش درآورد و گفت كه لئو این را به او هدیه داده. چیز بیشتری نگفت ولی ما فهمیدیم كه ارتباطش با مسی جدی شده» دوستان آنتونیا در روساریو او را «لا نگرا» یعنی سیاه صدا می‌زدند.

مسی و آنتونیا سال‌ها قبل توسط لوكا اسكالیا، پسرخاله آنتونیا به هم معرفی شده بودند. در آن زمان مسی از لوكا پرسیده بود: «این كیست؟» و او پاسخ داده بود: «آنتو، دخترخاله‌ام.»در آن زمان لئو 9 ساله بود و آنتونیا 8 ساله و در همان روزها مسی در نامه‌‌اش برای آنتو نوشته بود: «روزی نامزد خواهیم كرد.» در آن روزها این دو با كودكان دیگری در حیاط خانه روكوزوها با هم بازی می‌كردند و ساعت‌ها دركنار هم سرگرم بودند.

مدتی بعد مسی به بارسلونا رفت تا برای تیم كاتالان بازی كند و البته دوستی آنها دورادور حفظ شد. طبق گفته یكی از دوستان صمیمی آنتونیا، در آن زمان بود كه آنتوی نوجوان، با پسر دیگری كه نامش فاش نشده ولی عكس‌هایی از او به جای مانده آشنا شد و چند سالی با هم نامزد بودند اما بعد از گذشت چند سال، وقتی كه آنتونیا فهمید كه مسی قصد سفر به آرژانتین را دارد، با نامزدش قطع رابطه كرد و برای دیدن مسی به فرودگاه رفت.

نامزد سابق آنتونیا در گفت‌وگو با روزنامه‌ها گفته: «حداقل خوب شد كه آنتونیا مرا برای یك آدم بی‌سروپا رها نكرد و از من جدا شد تا به مسی برسد!»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی