با آرزو شایان فر همسر فریدون زندی بیشتر آشنا شوید
آرزو شایان فر همسر فریدون زندی می باشد که در ادامه بیشتر با این بانوی ایرانی آشنا خواهیم شد.

آرزو شایان فر کیست؟

آرزو شایان فر بانوی ایرانی و همسر فریدون زندی چندی پیش به عنوان بانون نمونه کار آفرین از سوی آلمانی ها انتخاب شد. او در زمینه طراحی طلا و جواهر فعالیت می کند.

آرزو شایان فر همسر فریدون زندی در مورد رموز موفقیت خود در طراحی طلا و جواهر پس از کسب عنوان بانوی نمونه آلمان به رسانه آلمانی (mrscity.de) گفت: من در روز های اول شروع این کار فعالیت زیادی انجام می دادم و برایم بسیار سخت بود اما این کار را دوست دارم.
من در طراحی جواهرات از هر چیزی الهام می گیرم گاهی راه رفتن سگ ها و ساختمان های زیبا و مناظر طبیعی و ... می توانند الهام بخش برای ساخت و طراحی جواهرات من باشند.

من در حدود 14 سال داشتم که یک انگشتر از پدر و مادرم هدیه گرفتم و برای اینکه بتوانم گردنبند این انگشتر را در اختیار داشته باشم یک طراحی کردم و به شرکت فوق ارسال کردم و این طرح مورد قبول آن شرکت قرار گرفت.

 

عکس آرزو شایان فر همسر فریدون زندی

عکس آرزو شایان فر همسر فریدون زندی

 

من در ایران متولد شدم و پس از طی دوره دبیرستان به کشور انگلیس سفر کردم و پس از آن به آلمان رفتم و پس از آن کار خود را پس از فارغ التحصیلی از ایران آغاز کردم و بعد به هامبورگ رفتم و تصمیم به باز کردن یک فروشکاه آنلاین گرفتم.

در مورد تفاوت فروش آنلاین با فروشندگی در مغازه باید گفت که تنها تفاوت در ارتباط چهره به چهره است اما می توان در فروش آنلاین نیز موفقیت هایی بدست آورد .
من در هنر Art طراحی از هنر بزرگان ایرانی استفاده می کنم و می دانید که حتی در فرش هم هنر رنگارنگ ایران بسیار چشم نواز است .
الگوی کلی من در کار طراحی جواهرات شخص خاصی نیست من الگو هایی از افراد معمولی را برای خود دارم که شاید معروف نباشند اما در موفقیت من نقش داشته اند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی