هم اتاقی های جنجالی در اردوی پرسپولیس در اوکراین
باشگاه پرسپولیس در اوکراین اردویی را برگزار کرده است که حاشیه های جالبی داشته است.

حاشیه هایی از اردوی پرسپولیس در اوکراین

اردوی اوکراین برای پرسپولیسی‌ها جدا از تمرینات سخت، خاطرات شیرین را نیز در پی دارد. از جمله این خاطرات شیرین می‌توان افزایش میزان رفاقت و دوستی بین برخی بازیکنان را مثال زد.

آنهایی که با یکدیگر هم‌اتاقی شده‌اند و از بودن در کنار هم، لذت می‌برند. بدون تردید جنجالی‌ترین هم‌اتاقی در اردوی پرسپولیس، دو بازیکن شلوغ این تیم یعنی فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا هستند.

این دو نفر بیش از اندازه‌ای که می‌شنوید و می‌بینید با یکدیگر رفاقت دارند و از این رو، قبل از شروع سفر پرسپولیس به اردوی اوکراین از محمود خوردبین سرپرست تیم قول گرفتند تا هم‌اتاقی باشند. از ما نشنیده بگیرید اما اتاق آنها برخی ساعت‌ها، پاتوق بازیکنان دیگر می‌شود چون همیشه بساط خنده و شادی در آن برپاست.

دیگر هم‌اتاقی‌های جنجالی در اردوی اوکراین، وحید امیری و علیرضا بیرانوند هستند. همنشینی آب و آتش! هرقدر وحید بچه سر به زیر و خجالتی است و اصلاً صدایش را در اردوی تیم، کسی نمی‌شنود، به جای آن بیرانوند اهل شلوغ‌بازی است و همه چیز را به هم می‌ریزد. این دو در اتاق خود به زبان لری صحبت می‌کنند و به قدری یکدیگر را دوست دارند که حاضر نمی‌شوند هم‌اتاقی‌شان در اردوهای مختلف را با دیگر بازیکنان عوض کنند.

سومین زوج جنجالی نیز به تازگی شکل گرفته و هم‌اتاقی شده‌اند. سیامک نعمتی و گادوین منشا دو خرید جدید پرسپولیس که از پیکان به جمع سرخپوشان اضافه شده‌اند، هم‌اتاقی هستند و در کنار هم، خیلی خوش می‌گذرانند. حتی آنها با هم به خرید می‌روند، با هم ناهار می‌خورند، عصرانه و ساعت خواب عصرگاهی‌شان را با یکدیگر تنظیم می‌کنند و در جریان تمرین اگر گلی بزنند، در کنار هم شادی می‌کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی