مقصر گرانی پیاز کارلوس کی روش است!
پس از برکناری اسدی, انتقاد های زیادی به سمت کارلوس کی روش سرازیر شده است!

كی روش بد است ما خوبيم!

باشگاه داری بلد نیستیم به كی‌روش فحش می‌دهیم، مدیریت نداریم، می‌گوییم چرا كی‌روش در فلان كار دخالت می‌كند. عرضه مبارزه با بازیكن‌سالاری را نداریم، از كینه كی‌روش و گذشت نكردنش حرف می‌زنیم.

یك مراسم ساده قرعه‌كشی لیگ را نمی‌توانیم برگزار كنیم، دوباره به كی‌روش فحش می‌دهیم. تیم امید را نمی‌توانیم جمع كنیم، به كی‌روش تهمت می‌زنیم كه تو باعث شدی بازیكنان نیایند و كم‌كاری می‌كنند(!) یكی نداند، فكر می‌كند قبل از حضور عزرائیلی به نام كی‌روش، همه چیز در فوتبال این مملكت گل و بلبل بوده و حالا فقط مشكل از مرد پرتغالی است!

***

آنهایی كه می‌گویند اسدی را كی‌روش بركنار كرد، اولاً از پشت پرده‌های فدراسیون خبر ندارند و در ثانی نمی‌دانند مكانیزم حضور خود اسدی در فدراسیون از بیخ و بن غلط بود. واقعاً مگر می‌شود وزارت ورزش در مقام یك نهاد دولتی در كار فوتبال دخالت و برای فدراسیون دبیركل تعیین كند؟!

چطور آن موقع كسی نگفت چرا اسدی را آوردند تا كی‌روش را بركنار كنند ولی امروز به كی‌روش حمله می‌كنند؟ البته حمایت‌های اندكی كه از اسدی می‌شود، به خاطر علاقه به او نیست، بلكه حمایت‌كننده‌ها با كی‌روش مشكل دارند و چون از او بدشان می‌آید، حامی اسدی شده‌اند تا بلكه از خجالت سرمربی موفق تیم ملی درآیند.

انتقادها هم البته نه منطقی است و نه فنی. مثلاً می‌گویند چرا كی‌روش به بازیكنان می‌گوید بروید اروپا! خب شماها اگر خودتان فوتبالیست و در حد ملی بودید، به اروپا نمی‌رفتید؟ اینهایی كه می‌گویند كی‌روش در فلان كار دخالت می‌كند و یا پا را از گلیمش فراتر گذاشته و فلان خبط را كرده، همان‌هایی هستند كه چند سال قبل می‌گفتند كی‌روش دلال است و امثال دژاگه و قوچان‌نژاد را با دلالی آورده كه پورسانت بگیرد!

اینها افرادی هستند كه تهمت زدن را دوست دارند و البته كاری به كارنامه كی‌روش و تعصب و عشقش به تیم ایران ندارند. تا دیروز جرم كی‌روش این بود كه از برادر عادل فردوسی‌پور بازیكن می‌گرفت و امروز جرمش این است كه اسدی را از طریق فیس‌بوك بركنار كرده و به بازیكنان هم گفته بروید اروپا! فردا هم احتمالاً گرانی پیاز را گردن كارلوس می‌اندازند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی