صحبت های جالب مارسلو درباره رونالدو: برای او می میریم
مارسلو ستاره برزیلی تیم رئال مادرید می‌گوید بازیکنان این تیم برای موفقیت رونالدو حاضر هستند هر کاری بکنند.

نظر جالب ستاره رئال مادرید در مورد رونالدو

رئالی‌ها تمرینات خودشان برای شروع فصل جدید را آغاز کرده و در آمریکا آماده برگزاری دیدارهای دوستانه پیش‌فصل می‌شوند.

مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید در مصاحبه‌ای با روزنامه «آس» در مورد آینده تیم گفت: «هر فصل با اشتیاق کار خود را شروع می‌کنم. هر کاری می‌کنم تا به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان برسانم و بتوانم عناوین را فتح کنم. سال‌های زیادی از حضورم در مادرید می‌گذرد اما هر فصل با تمام وجود بازی می‌کنم. سعی می‌کنم چیزهای زیادی یاد بگیرم و تجربیاتم را به جوانان انتقال دهم. برای تیم خود جان می‌دهم. تمام تلاش خود را می‌کنم تا پایان فصل خوبی داشته باشیم و بتوانیم جام‌ها را بالای سر ببریم.»

مارسلو در ادامه اظهار داشت: «فصل گذشته دو جام سخت و مهم را بالای سر بردیم اما می‌توانیم بهتر شویم. در برخی از زمینه‌ها می‌توانیم بهتر شویم. در این مدت چیزهای زیادی یاد گرفتیم. سعی خواهیم کرد تمام عناوین ممکن را بالای سر ببریم. همیشه به آخر فصل فکر می‌کنیم. نکته کلیدی تمرین و کار کردن است. سومین روز تمرین تیم است که تاکنون خیلی خوب پیش رفته است. باید به این شکل ادامه‌ داد. تمرین کرد، تمرین کرد و تمرین کرد.»

ستاره سمت چپ خط دفاعی رئال درباره رونالدو هم بیان کرد: «هنوز با او صحبت نکردم اما او می‌داند هم تیمی‌هایش برایش می‌میرند. مطبوعات هر چیزی می‌توانند بنویسند. زمانی که رونالدو به اردو تیم بازگشت با او صحبت خواهم کرد. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir