ارتباط دوست بازیکن تیم ملی با یک طرفدار خانم و دریافت 2 میلیارد تومان!
دوست مشترک دو بازیکن تیم ملی فوتبال سعی در کلاهبرداری از تعدادی هواداران این دو بازیکن ملی پوش داشته است!

کلاهبرداری ۲ میلیاردی به اسم ۲ بازیکن تیم ملی!

در این سال‌ها کم خبر عجیب و غریب درباره کلاهبرداری از فضای ورزش نشنیده‌ایم. از ماجرای دریافت رقم‌های ۱۰ میلیونی برای بردن جوان‌ها به تیم‌های مختلف بگیرید تا کلاهبرداری از طرفداران به دلیل شباهت به بازیکنان.

این چیزها در فوتبال هست و ظاهراً ادامه هم خواهد داشت اما جالب‌ترین موردی که به آن برخورده‌ایم، تلاش یک ‌فرد نزدیک به بازیکنان ملی‌پوش برای کلاهبرداری از چند هوادار ثروتمند است.

دو بازیکن تیم ملی که در اروپا حضور دارند، اخیراً تصاویری از یک دوست مشترک خود منتشر می‌کنند. البته معمولاً تصاویر این ‌فرد در استوری آنها دیده می‌شود. یکی از این بازیکنان هم اخیراً در سفری که داشت، تصاویری از این ‌فرد منتشر کرد و به نوعی به هوادارانش گفت اگر با او کار دارند، بهتر است از طریق این‌ فرد ارتباط بگیرند.

اما درباره این دوست مشترک دو بازیکن تیم ملی، تا دل‌تان بخواهد، حاشیه زیاد است. این ‌فرد با استفاده ابزاری از نام این دو بازیکن که معلوم نیست خودشان موافق هستند یا نه، علاوه بر اینکه با بعضی هواداران ارتباطات عجیب و غریبی می‌گیرد، وعده و وعیدهای عجیب‌تری می‌دهد و حتی آنها را دعوت به سرمایه‌گذاری می‌کند!

آخرین نمونه فعالیت این ‌فرد، دعوت به مشارکت یک خانم هوادار برای سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد تومانی بوده است. دوست مشترک آن دو بازیکن معروف پس از آنکه توانست با این خانم ارتباط بگیرد و مدام وعده دیدار یکی از این بازیکنان را به آنها بدهد، حرف از یک سرمایه‌گذاری بزرگ زد. او گفت این دو بازیکن قصد دارند یک مجتمع ورزشی بسازند که اکثر امکانات را در اختیار دارد. فردی می‌گوید یکی از بازیکنان ملی‌پوش حتی در جریان وعده‌های دروغین این ‌فرد به آن هوادار بوده است اما به نظر نمی‌رسد آن بازیکن بخواهد با چنین اشتباهی اعتبار خود را به حراج بگذارد.

در هر صورت ماجرای سرمایه‌گذاری و تلاش برای کلاهبرداری دومیلیاردی از آن هوادار و البته چند هوادار دیگر مثل بمب صدا کرده و حتی بعضی از بازیکنان تیم ملی هم از ماجرا باخبر شده‌اند. آن دو بازیکن معروف اما ظاهراً با وجود شایعات همچنان با این ‌فرد ارتباط دارند و ترجیح می‌دهند او پاره‌ای از کارها را برای‌شان انجام دهد. در هر صورت فوتبالی‌ها می‌گویند متوجه چند مورد از تلاش‌های این ‌فرد برای کلاهبرداری شده‌اند و از هواداران هم می‌خواهند اگر کسی چنین وعده‌هایی به آنها می‌دهد، توجه نکنند!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی