سکوت نامزد سابق پیکه درباره خیانت وی و آشنایی با شکیرا شکست
نامزد سابق پیکه درباره نحوه آشنا شدن پیکه و شکیرا و همچنین جدایی خودش از پیکه گفت.

صحبت های نامزد سابق پیکه درباره وی

نامزد سابق پیکه می‌گوید با وجود این که شکیرا دلیل به هم خوردن رابطه‌اش با جرارد بوده، آهنگ‌های او را گوش می‌دهد!

نوريا توماس، نامزد سابق جرارد پيكه براي اولين بار در مورد ارتباطش با اين مدافع اسپانيایی و جدايی از او و همچنين آشنايی پيكه با شكيرا صحبت كرده است.

به گفته او، زمانی كه پيكه و شكيرا در هنگام ضبط ترانه «واكاواكا» كه شكيرا برای جام جهانی 2010 خوانده بود، با هم آشنا شدند، او هنوز نامزد مدافع اسپانيايی بوده.

درآن زمان شكيرا هم با آنتونيو دلاروآ نامزد بوده و نوريا توماس كه دختر يكی از سرمايه‌داران اسپانيايی در تجارت مواد غذايی است، نامزد پيكه بوده اما با آشنايی پيكه و شكيرا با يكديگر، هر دو، نامزدهای سابق‌شان را ترك كردند تا داستان عشق تازه‌ای را آغاز كنند.

 

پیکه در کنار نوريا توماس در زمان نامزدیشان

پیکه در کنار نوريا توماس در زمان نامزدیشان

 

در طول اين هفت سال، نوريا توماس هرگز در مورد جدايی اش از پيكه صحبت نكرده بود ولی حالا در گفت‌وگو با روزنامه وانگوارديا اين سكوت 7 ساله را شكسته. اين اتفاق در حالي رقم خورد كه در طول اين مدت خبرنگاران زيادی با نوريا تماس گرفته بودند اما او هميشه می گفت كه قصد ندارد در اين رابطه صحبت كند: «بارها به من زنگ زدند تا با من مصاحبه كنند ولی من هميشه اين پيشنهاد را رد كردم. نمی توان تكذيب كرد كه من با فردی بودم كه چهره‌ای شناخته شده است ولی من هيچ‌وقت دوست نداشتم ارتباط‌مان رسانه‌ای شود. اين خيانت به خود من بود. هيچ چيزي برای تعريف كردن از زندگی شخصي‌ام ندارم.»

او در مورد جرارد پيكه گفت كه بعد از جدايی از جرارد سختی زيادی كشيده: «جرارد انسان خوبی است و هميشه بايد برای انسان‌های خوب، بهترين‌ها را آرزو كرد. اگر در يك مهمانی آهنگ شكيرا را بشنوم، چه‌كار میكنم؟ طبيعی است. من هم مثل بقيه آن را گوش می كنم.»

نوريا حالا به عنوان مدير روابط عمومی شركت توليدات مواد غذايی پدرش كار می كند. او بعد از 4 سال تحصيل در مادريد حالا مشغول به كار شده و اتفاقات تلخ گذشته را فراموش كرده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی