پخش فيلم مبتذل ستاره فوتبال در کنار خوانندگان زیرزمینی!
گفته می شود فیلمی مبتذل از یکی از بازیکنان پرحاشیه فوتبال کشورمان در روزهایی که با خواننده های زیرزمینی در ارتباط بوده, منتشر شده است!

شایعه پخش فیلم بازیکن فوتبال درحالتی غیرعادی

راست و دورغش گردن راوی كه می‌گفت برای یكی از بازیكنان پرحاشیه فوتبال ایران، درست در روزهایی كه دست از حواشی كشیده و می‌خواست به متن فوتبال برگردد، مشكل عجیبی پیش آمده است.

می‌گویند از این بازیكن آن روزها كه به پاتوق برخی اراذل موسیقی زیرزمینی سر می‌زد و با آنها نشست و برخاست داشت، فیلمی تهیه شده بود در حالتی نامتعادل و در جمعی غیرمتعارف و حالا آن فیلم پخش شده و برای این بازیكن دردسر جدید درست شده است. دیروز شایعه شده بود این بازیكن احتمالاً بابت همین فیلم مبتذل و كارهای غیرمتعارفی كه در این فیلم انجام می‌دهد، از حضور در فوتبال ایران محروم می‌شود.

البته وقتی با یكی از اعضای فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم، گفت: «هنوز چنین فیلمی به دست ما نرسیده و نمی‌توان براساس شایعات با آبروی یك فوتبالیست بازی كرد. اگر چنین فیلمی باشد، قطعاً كمیته اخلاق این بازیكن را احضار می‌كند. شاید عده‌ای بخواهند بعد از درگیری اخیری كه در فضای مجازی میان یك خواننده زیرزمینی و اطرافیانش با چند ستاره تیم ملی به وجود آمد، با انتشار یك فیلم آبروی فوتبالیستی كه قبلاً به اشتباه با آنها رفاقت داشته را ببرند و از این طریق ملی‌پوشان را تهدید كنند كه علیه آنها هم دست به افشاگری می‌زنند. اگر موضوع چنین دامی باشد، قطعاً جلوی سوءاستفاده این افراد را می‌گیریم.»

همچنین یكی از نزدیكان این بازیكن كه شایعه شده فیلم مبتذلی از او موجود است، گفت: «این بازیكن بارها توضیح داد از رفاقتی كه در یك مقطع از زندگی‌اش با برخی افراد ناباب داشت، پشیمان است ولی این دلیل نمی‌شود كه فیلم مبتذلی از او موجود باشد و متأسفانه انگار عده‌ای ناجوانمردانه و به دروغ قصد خراب كردن فوتبالیست‌ها را دارند.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی