شايعاتی درباره يک مورد مشكوك در تيم ملی ایران
گفته می شود اتحاد و همدلی بین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران آنقدر هم که خوب به نظر می رسد نیست!

بین بازیکنان تیم ملی فوتبال همدلی وجود ندارد؟

تیم ملی ایران موفق شد و به سادگی به جام جهانی‌ رفت. یكدلی و اتحاد در كار تیمی موج می‌زد و اكثر بازیكنان هم اتحاد را عامل صعود می‌دانستند اما به نظر نمی‌آید این تمام ماجرا باشد. هر چند كارلوس كی‌روش در این سال‌ها تلاش كرده تا بی‌انضباطی را به طور كامل از بین ببرد و با تمام باندبازی‌ها بجنگد و بازیكنان مورددار را كنار بگذارد اما ظاهراً او هم به این نتیجه رسیده كه همه بازیكنان نمی‌توانند همیشه با هم خوب باشند.

برای اینكه بفهمید دقیقاً حرف از چیست، ماجرای اختلاف تتلو با سردار آزمون را به یاد بیاورید. مهاجم تیم ملی گله كرد از خواننده زیرزمینی و به ناگهان تتلو علیه او غرش كرد. پست‌های توهین‌آمیز به این بازیكن باعث شد تا مهدی طارمی هم پشت آزمون دربیاید. رابطه مهدی و سردار مثل برادرهاست، كما اینكه آزمون در مصاحبه‌هایی گفته بود كنار طارمی راحت‌تر است‌؛ چیزی كه انگار باعث دلخوری رضا گوچی هم شده بود. پس از حمایت طارمی، جهانبخش، پورعلی‌گنجی و سعید عزت‌اللهی هم پشت ‌سردار درآمدند و از او حمایت كردند. همه اسم این را اتحاد ملی گذاشتند ولی آیا كسی سؤال كرد كه چرا بازیكنانی چون مسعود شجاعی، كریم انصاری‌فرد، رضا گوچی، پژمان منتظری، اشكان دژاگه و... از سردار حمایت نكردند؟

پاسخ این سؤال بسیار شفاف است چرا كه آنها در گروه طارمی، سردار، عزت‌اللهی و پورعلی‌گنجی نیستند و گفته می‌شود حتی با این نفرات رابطه خیلی نزدیكی ندارند. یكی از مسئولان سابق تیم ملی كه دوست ندارد نامش فاش شود، می‌گوید: «خب، بعضی بازیكنان با این جوان‌ها رابطه خوبی ندارند...»

در این بین، بعضی بازیكنان هم نه این طرفی هستند و نه آن طرفی. آنها در دنیای خودشان سیر می‌كنند و بعضی وقت‌ها می‌گویند در باند خودشان هستند. از جمله این بازیكنان می‌توان به میلاد محمدی، سیدجلال حسینی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و... اشاره كرد اما آنچه در این ماجرا قطعی به نظر می‌رسد این است كه وقتی پای هدف برسد، هدف همه آنها یكی می‌شود. مسعود شجاعی كاپیتان تیم ملی در ماجرای تتلو از سردار حمایت نكرد ولی او و آزمون هدف مشخصی دارند و در زمان بازی با هم برای بردن مبارزه می‌كنند. كی‌روش هم این مسئله را كاملاً درك كرده و می‌گوید در نهایت وقتی به زمین بازی می‌روند همه باید یكدل و متحد باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی