ستاره های جوان در دام بیماران جنسی
هنوز پرونده رسوایی اخلاقی در فوتبال انگلیس به نتیجه نرسیده که رسانه‌های این کشور از رسوایی جدیدی خبر می‌دهند.

رسوایی اخلاقی جدید در فوتبال انگلیس

سال گذشته بود که رسانه‌های انگلیسی از آزار و اذیت جنسی گسترده در مدرسه‌های فوتبال، تیم‌های پایه و حتی تیم‌های لیگ برتری این کشور در ۴ دهه گذشته پرده برداشتند. این پرونده که بزرگترین پرونده اخلاقی تاریخ ورزش بریتانیاست در حال حاضر با بیش از هزار شاکی و ۵۰ متهم زنده در جریان است.

روزنامه گاردین امروز از رسوایی جدیدی در فوتبال انگلیس خبر داد.

این روزنامه که برای اولین بار رسوایی جنسی در فوتبال این کشور را هم برملا کرد در گزارشی مفصل از دردسرهای عجیب فوتبالیست‌های جوان این کشور در شبکه‌های اجتماعی پرده برداشت.

براساس این گزارش تعدادی از بیماران جنسی در انگلیس در شبکه‌های اجتماعی خود را مدیر برنامه معرفی می‌کنند و بازیکن‌های جوان را با وعده حضور در تیم‌های بهتر و بزرگتر اغفال می‌کنند.

آدام گرین مدیر یک مجموعه حفاظت فضای مجازی مستقر در اورتون به این روزنامه گفته این پرونده احتمالا به اندازه پرونده قبلی بزرگ است و بسیاری از بازیکن‌های جوان حاضر در لیگ برتر حداقل یک بار با چنین افرادی در شبکه‌های مجازی برخورد داشته‌اند.

آقای گرین گفته یک بنیاد غیر انتفاعی فعال در زمینه مبارزه با کودک آزاری جنسی درحال جمع آوری اسناد، مدارک و شواهد است تا بتواند این پرونده را به دادگاه ببرد و علیه این افراد شکایت کند.

این مقام غیر دولتی گفته ماه گذشته دو پسر ۱۷ و ۱۸ سال قربانی یکی از این گروه‌های مجازی شده‌اند و آن‌ها بوده‌اند که برخلاف دیگر قربانی‌ها جرات کرده‌اند درباره آن صحبت کنند.

نیکولا مارشال مدیر مرکز تحقیقات شبکه‌های اجتماعی اورتون هم به این روزنامه گفته قربانی‌های این پرونده فقط فوتبالیست‌ها نیستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir