عکس: لحظه ثبت قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن
باشگاه پاری سن ژرمن تایید کرد که نیمار، ستاره برزیلی سابق بارسا، را با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفت.

نیمار به پاری سن ژرمن پیوست

ساعاتی بعد از اینکه باشگاه بارسلونا اعلام کرد مبلغ 222 میلیون یورویی برای فسخ قرارداد نیمار را دریافت کرده است، باشگاه پاری سن ژرمن تایید کرد که با این ستاره برزیلی قرار داد امضا کرد.

در حالی که گفته می شد مخالفت مسئولان لالیگا، ممکن است پروسه این انتقال را طولانی تر کند اما باشگاه پاری سن ژرمن در آخرین ساعات روز 3 آگوست 2017، انتقال نیمار را قطعی کرد؛ روزی که مطمئنا برای همیشه در یادها خواهد ماند.

 

ثبت قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن

ثبت قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن

 

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در مورد این انتقال گفت:" با افتخار و خوشحالی پیوستن نیمار جونیور به پاری سن ژرمن را تبریک می گویم. نیمار جونیور یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است. ذهنیت پیروزی خواه او، قدرت شخصیت و روحیه رهبری اش، او را به یک بازیکن فوق العاده تبدیل کرده است.

او انرژی مثبتی به این باشگاه وارد کرد. در شش سال اخیر، ما پروژه بسیار جاه طلبانه ای را ساختیم که ما را به بالاترین سطح در رقابت های داخلی و اروپایی رساند.
اکنون با پیوستن نیمار جونیور به پی اس جی، مطمئن هستم که ما می توانیم با حمایت هواداران وفادارمان، به اهداف مان نزدیک تر شویم و بزرگترین آرزوهای مان را تحقق ببخشیم."


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  varzesh3.com