چه کسی مانکن جذاب را با فوتبالیست متاهل آشنا کرد؟!
کریس رونالدو در جدایی خامس از همسرش نقش داشته است.

رونالدو عامل آشنایی خامس با یک مانکن شد

تنها چند روز بعد از انتشار خبر رسمی جدایی خامس رودریگس و همسرش دانیلا اوسپینا، رسانه‌های كلمبیایی همچنان به این موضوع جنجالی می‌پردازند. برخی از رسانه‌های ورزشی این كشور در گزارش‌های خود یادآوری كرده‌اند كه هلگا لوكاتی، یك مدل روس و آشنایی او با خامس، دلیل اصلی جدایی این زوج جوان بوده است.

حالا اخبار حاشیه‌ای بیشتری در این رابطه منتشر شده است و در برخی از این گزارش‌ها به این نكته اشاره شده كه كریستیانو رونالدوی پرتغالی، هلگا لوكاتی، مدل بدنسازی روس را به كریس معرفی كرده و بدین ترتیب می‌توان كریس را مسبب جدایی خامس و همسرش دانست.

این روزها، خامس روزهای خوبی را پشت ‌سر می‌گذارد. بعد از جدایی او از رئال‌مادرید و انتقال قرضی‌‌اش به بایرن‌مونیخ، او حالا كارش را با باواریایی‌ها و زیر نظر كارلو آنچلوتی آغاز كرده است. در همین روزهای ابتدایی حضور او در آلمان، بانوی جدیدی هم وارد زندگی‌‌اش شده است‌؛ هلگا لوكاتی 23 ساله.

گویا كریستیانو رونالدو در یك مهمانی، هلگا را به خامس معرفی كرده است.

البته هنوز تأیید نشده كه هلگا دلیل اصلی جدایی خامس و همسرش دانیلا بوده و در بیانیه منتشره در رابطه با تأیید خبر جدایی این زوج جوان، تنها یادآوری شده كه این طلاق با توافق طرفین انجام گرفته و اولویت خامس و دانیلا، سلامت روحی سالومه، دخترشان خواهد بود.

اما شایعات حكایت از آن دارد كه خامس رودریگس، بعد از جدایی از همسرش كه یك والیبالیست معروف و یك مدل سرشناس كلمبیایی نیز هست، حالا جای او را به یك بانوی روس، هموطن ایرینا شایك، نامزد سابق كریستیانو رونالدو داده. هلگای 23 ساله مدل بدنسازی نیز هست و طبق گزارش رسانه‌های كلمبیایی، خامس 26ساله، حدوداً دو سال پیش و زمانی كه بحران‌ها در زندگی مشتركش با دانیلا آغاز شده بود، با هلگا آشنا شده بود.

لازم به ذكر است كه در سال 2016، یك وب‌سایت خبری، از رفت و آمدهای خامس با این مدل روس خبر داده بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی