تلخ ترین عکس از زمان خداحافظی نیمار که سوژه جهانی شد! عکس
در زمان خداحافظی نیمار با طرفداران بارسلونا در فرودگاه, گریه کردن های یک پسربچه طرفدار نیمار و بارسلونا, شکار دوربین ها شد.

گریه های کودک طرفدار بارسلونا بخاطر رفتن نیمار

ستاره برزیلی در آخرین لحظه وداع با کاتالان ها با صحنه ای که در فرودگاه بارسلونا روبرو شد که به تصویر اول رسانه های دنیا تبدیل شد.

نیمار جونیور با اتکا به بند فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست تا از این پس هنرهای خود را در کنار برج ایفل به نمایش بگذارد. انتقالی جنجالی در تاریخ فوتبال دنیا که همه نگاه ها را معطوف به این ستاره برزیلی کرد که بعد از سال ها درخشش در مثلث MSN حالا باید برای پاریسی ها افتخارآفرینی می کرد.

نیمار که کمتر کسی تصور می کرد روزی به این شکل از بارسلونا خداحافظی کند بعد از این که در آخرین جلسه تمرینی آبی اناری های کاتالان حاضر شد و با هم تیمی های سابق خداحافظی کرد در آخرین دقیقه حضور در بندر بارسلونا با صحنه ای دردناک روبرو شد، جایی که ورودی سالن ترانزیت فرودگاه شهر کودک طرفدار بارسلونا با برتن داشتن پیراهن شماره 11 بارسلونا مقابل این ستاره برزیلی ایستاد و با چشمانی اشکبار خواستار باقی ماندن او در تیم شد.

نیمار که تصمیم خود برای کوچ به پاریس را گرفته بود با درآغوش کشیدن این کودک بارسلونایی برای لحظاتی به او دلداری داد و با تشریح دلایل خود برای جدایی به او وعده داد یک روز دوباره پیراهن بارسلونا را برتن خواهد کرد تا در کنار او و سایر طرفداران افتخارات بیشماری برای کاتالان ها به ارمغان بیاورد.

 

صحبت کردن نیمار با پسر گریان

صحبت کردن نیمار با پسر گریان




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی